Blogurile despre Beauty

Sinceră să fiu, mie îmi place felul în care bloggeriţele beauty scriu, nu neapărat pentru că mă interesează reducerile la oje sau şampoane. Bineînţeles, nişte review-uri sunt mereu necesare, dacă ai norocul ca bloggeriţa beauty pe care o citeşti să folosească aceleaşi produse ce şi tine.

Am o curiozitate- scrieţi pentru că vă plac la nebunie produsele cosmetice sau pentru că e ceva ce merge, din punct de vedere publicitar? Oricât de mult nu mi-ar plăcea cremele, hainele, bijuteriile- parcă n-aş putea scrie numai despre asta. Plus la asta, ai numai cititori de sex feminin (majoritatea), nu vă lipseşte o părerea masculină?

Am câteva bloggeriţe de beauty în blogroll, dar dacă mă plimb din blog în blog, realizez că sunt mult mai multe- care au ca subiect de discuţie cosmetice, fashion, hair… adelasirghiethebeautyaddictsalonbrasovsurasuldemetreithegossipavenuemodniza-fashiondoctor, ce vă face pe voi să puneţi fard blogosferic şi parfum scump în posturile voastre?

7 thoughts on “Blogurile despre Beauty

  1. Rar scriu despre produse cosmetice , dar cel mai mult scriu despre ce se poarta in fashion si cum sa iti ingrijesti tenul , corpul , etc. . Mi se pare destul de util sa scriu despre aceste lucruri , sa impartasesc cititoarelor mele trucuri noi si ce e in trend .🙂 Ma intereseaza aceste lucruri si nu le pot tine numai pentru mine😆 .

  2. Sunt unele persoane care au ca pasiune tot ceea ce tine de beauty,altele care vor sa stie despre asta si care vor sa pastreze anumite informatii pentru ca le pot fii de folos😉

  3. Unele persoane scriu destul de bine reviewurile si sunt cu adevarat utile; vorbesc de acele persoane care sunt pasionate de asa ceva.

  4. Eu una scriu pentru ca imi place sa impartasesc si altora experientele mele ,avute cu anumite produse (scumpe sau ieftine).Cand am fost dezamagita de un produs cosmetic scump, nu am ezitat sa scriu despre asta.
    Imi place sa cred ca cei care citesc ce scriu, sunt constienti de faptul ca daca mie nu mi-a priit un anumit produs, asta nu inseamna ca aceleasi reactii le vor avea si ei. Sunt atat de multi factori care pot sa intervina (de ex. daca eu am probleme hormonale, nu-mi hidratez organismul, mai capat si o iritatie de la vreun produs cosmetic expirat si in acea perioada o crema” ghinionista” isi face aparitia ca un new arrival in dulapul meu, e pacat sa incep sa scriu ca ea mi-a produs toata nefericirea de pe chip iar cititoarele siderate sa exclame “wow..atunci n-o s-o cumpar nici eu”.
    M-am ferit cat am putut de mult sa recomand ceva, cuiva tocmai din considerentele mentionate mai sus.
    Un alt motiv pentru care scriu este ca ..asa cum mie imi place sa aflu noutati despre ce mai apare prin farmacii, ce parfum s-a mai lansat, ce creme au ingredientele cat mai ok (and so on), asa as vrea sa ajut si eu cu anumite informatii, pe ceilalti la fel de interesati ca si mine.
    Plus ca de multe ori, caut fotografii cu produsele respective, altele decat cele puse pe site urile mama (de ex la fonduri de ten) si mi-am gasit raspunsurile sau curiozitatile in fotografiile postate de alte fete, la fel de pasionate ca si mine de cosmetice.
    Si nu, nu prea simt nevoia unui public masculin.
    Recunosc ca mi-e cam greu sa scriu despre propriile trairi sau despre momente din viata mea, fie ele si frumoase.. Daca as trece prin vreun moment mai dificil, as baga la inaintare o postare despre parfumul preferat ( ya sure…de fapt am stat pitita si doar am citit blogurile altora 😀 ). Poate ca o sa imi fac curaj si cu astfel de postari..

  5. Desi blogul meu este unul tematic si are legatura cu meseria mea, mai am si postari in care scriu de cu totul altceva decat coafuri sau sampoane. Nu ma deranjeaza ca nu am comentarii din partea publicului masculin, deoarece mesajele mele sunt vizibil adresate fetelor.
    In paralel, incerc sa tin actualizat si un blog despre orasul Brasov (inbrasov.blogspot) . Aici mi-as fi doririt sa postez mai multe poze, dar din pacate nu prea am timp liber.
    Multumesc pentru nominalizarea din postarea ta!
    :*

  6. Fac asta din pasiune, pentru ca am invatat foarte multe lucruri citind blogurile de beauty si pentru ca vreau si eu la randul meu sa ofer si nu numai sa primesc!

  7. eu sunt una dintre persoanele care fac destul de rar review de produs – asta se intampla mai des cand sunt invitata in vreo campanie de testare; de cele mai multe ori postez sfaturi de beauty care sunt avizate si importante pentru incepatoare; pana si eu citesc review de produse atunci cand vreau sa achizitionez ceva nou pentru ca e bine sa iei pulsul😉 n-am putut niciodata sa scriu doar de dragul unui produs si asta se reflecta si in opiniile mele care sunt destul de transante

Împarte o felie de grapefruit :)

