Vi s-a întâmplat?

Vi s-a întâmplat…ce vorbesc eu, sigur vi s-a întâmplat cu părinţii, cu iubitul, cu prietenii-să aveţi o problemă cu ei, iar când prindeţi curaj să vorbiţi despre problemă, astfel încât toată lumea să fie fericită- da! ei nu fac decât să vă enerveze şi mai tare;

Nu numai că nu rezolvi, ci strâmbi şi mai tare lucrurile, iar în loc de pace, nu faci decât să te stresezi şi ai aşa un sentiment- să nu-ţi mai pese, pur şi simplu, chiar dacă lucrurile astea te rod pe creier, de nu poţi să adormi seara, de nu te mai poţi concentra, de nu te mai poţi bucura de celelalte lucruri frumoase.

Spui că nu îţi pasă, îţi vezi de treburile tale, te prefaci că totul merge bine şi aştepţi, ca oaia neagră, ca lucrurile să meargă şi mai prost, atât de prost, încât şi celălalt să îşi dea seama- doar că până atunci- nu te mai interesează. Oamenii au şansa lor să îndrepte lucrurile, dar preferă să amâne până la capăt, ca după aceea să spună că le pară rău. Ei zău!?

5 thoughts on “Vi s-a întâmplat?

  1. Ai dreptate,tuturor li s-a intimplat asa gen de situatii,iar in asa moment nici nu stii cum sa reactionezi.
    P:S Imi place felul simplist dar totodata atit de profund in care scrii. Stii sa atingi subiecte care ajung usor la inima. Bravo! Te citesc si te admir =)

    • Mulţumesc Vicky, uneori cel mai bine e să spui lucrurilor pe nume şi dacă lucrurile sunt simple, de ce să le complici şi să le împopoţonezi în metafore?
      Te mai aştept pe la vitamina!

  2. imi place intotdeauna sa vorbesc deschis despre probleme,sa clarific lucrurile dar de multe ori am observat ca datorita acestui comportament o problema care putea fi uitata se transforma intr-un mic scandal tocmai pentru ca eu insist asupra ei ca sa fie clarificata….nu vreau sa fiu misogin insa asta mi se intampla de obicei in relatia cu prietena,mama,surorile..eu incerc sa fiu logic si ele nu ma inteleg si ele sunt nu stiu cum si eu iar nu le inteleg

  3. desigur ca si mie mi sau intimplat asa momente..si sunt lucruri care ma “maninca” din interior uneori..dar cind imi dau seama ca daca ii spun ceea ce am pe suflet o sa-l ranesc , si ca as putea pierde o poersoana draga…nu pot sa-i spun aceste lucruri…desi astept de la altii sa fie cinstiti cu mine..nustiu asa sunt eu…si respect oameni care spun ce au de spus in fata…:)

Împarte o felie de grapefruit :)

