Scrisoare mie, pentru anul viitor!

Imi pun si remember pe telefon astfel incat, exact peste un an, în aprilie 2011, să citesc aceasta scrisoare pe care azi mi-o adresez. Asa mi-a venit, asa fac.

Pentru ca nu e nevoie sa ma salut, incep direct. Uite, azi scriu si sper ca peste un an sa apuc sa recitesc, sunt sigura ca o sa imi starnesc un ranjet de om fericit si o sa ma bucur ca am avut ideea asta. O sa am o atitudine de genul: ia zi-mi, mai esti cu baiatul ala pe care sustineai ca il iubesti la nebunie? S-a mai schimbat ceva intre timp? In bine sau in rau? Mai ai timp de pierdut sau iarasi esti angajata si iti plangi de mila dimineata? Ti-ai taiat si tu bretonul ala la un salon sau tot singurica te cionteşti? Ia zi-mi, ca tot ai calculat caloriile alea, ai reusit sa slabesti si tu alea 3 kg nenorocite? Cum e la master? Sper ca sunt la master!!! Ti-au placut locurile pe care le-ai vizitat? Ai mai fost pe acasa? Ce ai reusit sa faci timp de un an de zile? De ce esti mandra, grapefruits? Ia zi-mi, ti-a crescut parul? Stii doar ca ti l-ai lasat pentru nunta, si deja a trecut un an (asta o sa citesc atunci). Ai scapat de hainele alea pe care le tii in dulap si pe care nu le-ai imbracat decat o singura data? Ai ajuns in Londra? Ai reusit sa mergi la medicul de familie? Mda, sper sa fi ramas la fel doar partea ta cea buna. Poate ti-ai facut curaj si te-ai facut blonda, ca sa iti satisfaci curiozitatea. Nu? Eh, ai o viata inainte, dar uite ca o sa mai treaca un an si tu…

Un singur lucru vreau sa stiu de azi si peste un an si peste o suta de ani, esti fericita? Poate peste un an o sa imi zic: ce repede a trecut timpul, dar azi am o senzatie ca pana sa imi sune alarma de la ceas mai e atat de mult timp in care as putea face atat de multe lucruri. Abia astept sa vad ce o sa imi reuseasca.

20 thoughts on “Scrisoare mie, pentru anul viitor!

  1. pentru tine: lasule ,ce-ar fi de te-ai duce in partile noastre dorsale ?
    ….si-acum fishuca ne faci sa ne dorim sa treaca anul mai repede.:)

  2. *nu-i treaba mea, dar “pentru tine”, fii amabil si scrie corect macar, daca esti atat de las incat sa adresezi insulte nefondate sub minunatul anonimat.

    Grapefruits, foarte faina ideea. ;))
    ps. Eu ma bucur ca ai venit la noi, altfel nu mai dadeam de blogul tau, pe care-l citesc de peste un an.

  3. Sincer intrasem sa iti las un comentariu,prin care vroiam sa iti spun,ca mi s-a parut foarte interesanta scrisoarea si ideea in sine,dar am vazut mai sus un comentariu,ce m-a scarbit.
    De ce nu-l stergi?
    @pentru tine- Sunt oameni si oameni pe pamant,nu cred ca suntem obligati sa ne placem toti intre noi,dar cred ca daca nu ne place ceva,trecem mai departe,fara sa jignim.Imi plac numele si prenumele tau,numai ca nu stiu care-i ordinea.E usor sa stai acasa,la serviciu,in tramvai,pe bancheta automobilului,la iarba verde, etc si sa te dat destept/a ascuns/a dupa un monitor,nu?Ce mare isprava ai facut tu azi,trenuie sa spui si amicilor,sau poate ca lor nu le spui, ca asa te-ar descoperi.Tu cand te privesti in oglina ce vezi?

  4. Asta l-ai scris anul trecut, asa-i? Uuuuhhh… si, cum e sa citesti acum, dupa un an? Cred ca mare parte din intrebarile tale primesc acum un raspuns favorabil, asa-i?

    • ha ha ah aha,acum mă uitam ca curca şi nu înţelegeam ce e asta- uitasem complet de postul ăsta. Îţi dai seama- am făcut tot ce mi-am propus timp de un an de zile, ba şi mai mult.

      Senzaţia e de milioane, nu ştiu cum să-ţi explic. Citesc şi recitesc, de parcă aş fi primit asta de la cineva, şi nu de la mine!

      • Si e doar o diferenta de un an… imagineaza-ti sa o fi scris pentru Grapefruits cea de peste 10 ani…
        Ma bucur pentru oamenii care reusesc ce isi propun… sunt putin invidioasa, trebuie sa recunosc, dar imi imaginez ca…tocmai sentimentul asta de reusita, de implinire va impinge si mai departe.

  5. Și eu fac așa cu scrisori adresate de ziua mea … :)) Deja am două și crede-mă, diferența e ”îngrozitor” de simpatică !

  6. Frumoasa scrisoare, mi-ai starnit un zambet…unul din acela pe care il ai atunci cand iti revin amintiri in minte si te trezesti zambind singur chiar daca cei din jurul tau nu inteleg de ce…

  7. umbla pe net un site cu un bot extrem de destept in AI-ul lui care cica iti poate programa un email ca sa ti-l trimiti dupa un an de zile …
    daca tot esti hotarata sa incerci …. mult noroc si sa traiasca wordpress pana atunci. sau la anu e 2012 ?

Împarte o felie de grapefruit :)

