Ştiaţi că…? [33]

Azi, 3 aprilie, e ziua mamei în Marea Britanie şi în Irlanda. Tradiţia lor spune că, în această zi, mamele ar trebui să fie alături de copiii lor şi să se bucure de acest moment. Cu siguranţă am mămici printre cititoare- de aceea o să vă urez răbdare şi momente de neuitat alături de copiii voştri. Pentru cine n-a avut ocazia de 8 Martie să facă un gest frumos, vă puteţi revanşa- aveţi un motiv în plus.

Am mai observat pe Google că Mother’s Day coincide cu Ice Cream Sundae- 199 ani de la prima documentare a desertului de îngheţată- o zi de două ori dulce, ca mamele noastre.

5 thoughts on “Ştiaţi că…? [33]

  1. Eu credeam ca 8 martie se sarbatoreste si in alte tari, insa totusi vad ca traditia este, doar ca altii o tin azi! intesant! Asa ca probabil e si ziua Femeii, so … La multi ani🙂

  2. Buna!M-am binedispus cu o felie de grapefruit si sunt sigura ca o sa ma binedispun si de acum inainte.As dori un schimb de link-uri.Eu te-am adaugat deja in blogroll. Adresa blogului meu este : http://sudessa.blogspot.com .Sper sa mananc din ce in ce mai multe feli:))

Împarte o felie de grapefruit :)

