Personal trainer

Am început să fac exerciţii cu un trainer personal, iar astăzi a fost prima zi. Mâine s-ar putea să nu mai pot scrie, din cauza febrei musculare. Mi-a promis că în două luni o să arăt aşa, dacă mănânc ce trebuie şi lucrez la sală ce mi se spune.

Am mai fost la sală în România şi am mâncat numai salate, dar fără un rezultat excepţional, ceea ce mă face foarte sceptică acum. Azi mi-a arătat programul zilnic de exerciţii, am făcut exerciţii pentru abdoment, braţe şi aripioare (abdomen lateral- coşmarul fetelor, în general) şi 20 de minute de box, plus 10 minute pe maşina care face tot (tu trebuie să stai foarte încordată- iar aparatul te zgâlţâie de îţi sar măselele)

Până pe 1 mai ar trebui să am abdomenul predefinit şi un tonus mai bun, inclusiv condiţie fizică de invidiat. Mi-am dat seama că înainte făceam 100 de abdomene greşit, exerciţii nepotrivite, iar prin asta îmi oboseam doar muşchii, fără rezultat. Ce să zic- abia aştept să văd dacă apar rezultate, ştiu că o să fie muncă grea- munca mea, dar NO PAIN, NO GAIN.

15 thoughts on “Personal trainer

  1. Oh,succes.Şi eu încerc să scap de câteva kg,dar voinţa e departe.Deşi motivaţia că vine vara ar trebui să fie destulă,mare,piscină..ok,in a better mood for sport😆

  2. mi se pare extrem de urat abdomenul Zuzanei.. si muschii bratelor. Nu mai arata a femeie de acum😐
    oricum, spor in tot ce iti propui :* si peste 2 luni asteptam poze😀

    • N-o să am pătrăţele pe abdomen- ci doar abdomen plat şi lucrat, fără muşchi pe braţe. Iţi dai seama, ea e instructoare- probabil muşchii sunt rezultatul unei munci de câţiva ani- eu nu’mi doresc decât tonus muscular şi fermitate.

  3. Succes si asteptam poze:-)
    Sa nu insisti mult pe oblici ca ramai fara talie (asta in cazul in care nu ai un spate mare care sa-ti ofere contrastul)
    Dieta si sport= rezultat sigur cu conditia sa nu renunti:-) Pt. o defire de tipul Zuzanei ai nevoie de cca 2 ani…dar nu-i cazul, ca tu cred ca vrei sa ramai mai feminina.

  4. Si eu am inceput sa merg la sport din februarie😀 Nu pot sa zic ca am probleme cu greutatea mea, dar la fel, imi doresc un abdomen plat!!!!!!!! Sunt de acord cu Sanda: dieta impreuna cu sportul duce la efectele dorite. Din experienta pot sa spun ca trebuie de lucrat mult la muschii abdominali daca vrei sa ai un abdomen plat, de invidiat. Celelalte parti ale corpului se contureaza cu mai putin efort.. Dar bafta si sper sa obtii rezultatul dorit!

  5. Vezi pe Youtube si programul lui Tracy Anderson. Bine, acum ai trainer personal, dar poate te ajuta! Mie imi place foarte mult, ca sa nu mai vorbim de Madonna si Gwyneth Paltrow, care s-au declarat innebunite dupa antrenamentele ei.
    Bafta!

  6. am incercat si eu cateva exercitii…dumnezeule! am o febra ingrozitoare la picioare.nu pot sa merg.nu altfel decat un pinguin…am lucrat mai mult la picioare si posterior dar…10 min intensiv si de 3 zile nu pot sa intind picioarele fara sa ma doara! succes

  7. ah ar trebui sa mi fac acum temele pt faculta .. dar nu pot :))) ma tot uit p blog la tine si ma uitam acum la zuzana asta .. e fenomenala :))) ma intreb ce faci tu acum la 11:51 pm departe acolo in UK😀

Împarte o felie de grapefruit :)

