Not available at the moment

Mă gândeam zilele trecute, oare cât o să dureze până o să se inventeze modalitatea de a avea status la telefon? Mi s-a întâmplat de atâtea ori să fiu sunată în momente nepotrivite, iar pentru cel de la celălalt capăt al firului poate fi stresant/obositor/urgent/etc.

Imaginează-ţi că ai aplicat pentru un job, aştepţi cu sufletul la gură să fii sunat, iar când angajatorul te sună- tu eşti la duş. Oferta merge la altul, doar pentru că a fost disponibil în momentul respectiv, salvând pierderea de timp preţios la biroul de Resurse Umane.

Ar fi atât de util ca ceilalţi, care au numărul tău, să ştie dacă poţi fi sunat sau nu. Astfel n-ar mai exista confuzii pentru amantă, stres pentru soţ şi nervi pentru soţie. Oamenii ar reveni cu un apel, dacă ar şti că nu poţi răspunde din lipsă de timp şi nu din lipsă de interes. Eu una mi-aş dori. Voi?

13 thoughts on “Not available at the moment

  1. e super tare ideea. de ce nu o trimiti la o companie de telefonie, sa implemeteze asta? ar fi un feature request care ti-ar putea aduce si ceva satisfactii suplimentare. nu glumesc.

  2. Eu am prostul/bunul obicei sa imi iau cu mine telefonul in baie cand fac dus, dar il pun intr-un loc in care nu patrund aburii si umezeala si il aud perfect daca suna🙂. Eu parca am telefonul ”lipit” de mana, asa ca sunt disponibila mereu :)).

  3. cu acel status n-ai rezolva mare lucru legat de telefonul important pe care-l astepti pt job. va fi ceva gen “ea nu e disponibila, nu-i nimic, apelez urmatorul candidat din lista”

    • Poate, dar uneori faptul că nu răspunzi poate fi interpretat ca o lipsă de interes şi apoi, gândeşte-te, cât de bun ar fi pentru părinţii mereu stresaţi că fiul/fiica nu răspunde la telefon, făcându-şi griji că poate s-a întâmplat ceva… Dacă pui status: mama, fac sex, nu mă deranja, s-ar putea să fie de folos😆

  4. ha,ha,ha…am o meserie în care, de ani buni, nu ma despart de telefonul mobil…ba, ca sa fiu sigur, am doua după mine! am renunţat la ala de serviciu, pentru ca trei( deşi , în opinia nemţilor, toate lucrurile bune sunt trei)era deja prea mult !

  5. nu, eu nu mi-as dori. si asa pierdem zilnic tot mai mult din ceea ce-i numit generic “privacy” … iar cand nu va mai fi deloc, incetul cu incetul se va duce pe apa sambetii si unicitatea fiecarui om. ca intotdeauna, primul pas e mai greu … da’ odata linia trecuta, rar mai sesizeaza cineva ceva. partea amuzanta e metoda cu care “ni se vand” toate chestiile astea: se alege un grup mic de adepti, urmeaza reclama cu beneficiile (fara nici un cuvant despre partile naspa), grupul creste, chestia devine trendy … si brusc ajunge lege (ca doar majoritatea are intotdeauna dreptate in democratie). ma uit pe discovery si ma ingrozesc cu cata naturalete spun cei care zic ca le pasa de animale ca e ok sa implantezi un chip RFID in animale. tot ca exemplu: multi poate nu stiu, da’ pe vremurile dinainte domiciliul din acte iti determina (in marea majoritate a cazurilor) viata … acum am scapat de asta … pentru un timp.

    recunosc, e amuzanta faza cu “mama, fac sex, nu deranja” … da’ chiar vrei sa stie toata lumea cand faci tu sex? ca daca nu, atunci te-ai prins ca vei fi obligata sa ai status-uri diferite in functie de grupul din care fac parte oamenii … si asa mai pierzi inca cateva secunde din viata ta … pe nimicuri (aka scriind status-uri diferite). oh well …

Împarte o felie de grapefruit :)

