Pentru bani…

De ce ai fi în stare pentru bani? N-aş putea, pentru bani, să-mi vând trupul- nici silit, nici de bună voie, numai ca să am maşină, haine, parfumuri, bijuterii, vacanţe. Mi s-ar face atât de scârbă de mine, încât restul n-ar fi decât mucegai pe un corp murdar. Sunt atâtea fete care se bucură însă de mucegai, ca şi cum ar fi brânză franţuzească.

Ai aşa o satisfacţie când demonstrezi oamenilor că banii lor nu te pot cumpăra, nu pentru că banii n-ar avea valoarea, ci pentru că tu ca nu eşti ieftin. Sufletul, dacă-l ţii la bancă, îţi sărăceşte viaţa.

13 thoughts on “Pentru bani…

  1. Banii sunt doar un instrument. Nu spun că nu trebuie să avem bani sau că nu trebuie să ne dorim să avem bani, spun doar să nu facem un scop din asta. Zi bună să ai draga mea, cu spor :*

  2. Stii cum se spune: nu poti avea si bani si putere. Eu am ales sa nu ma intereseze banii, ramane de vazut daca voi avea putere😉

  3. cele care isi vand trupurile pentru bani, nu cred ca au o constiinta, ele fac ce le dicteaza inteligenta, si daca la mansarda e gol atunci e vai de trupul lor

  4. Nu ne spunea sa nu judecam? Nu ai de unde sa stii de ce anume face femeia ceea ce face. Atunci cand alege sa o faca pentru lucruri necesare in rahatul asta de societatate, e gresit prin perspectiva moralei religioase si eticii umane. Nu prin subiectivismul nostru. Dar daca motivatia e alta? Daca are un copil bolnav de cancer acasa, care are nevoie de bani pentru tratament? Nu e prima alternativa, dar poate fi ultima.
    As face cu bratele deschise…si picioarele, daca de asta e nevoie sa salvez o persoana draga mie.

    • bine spus! e usor sa explorezi nivelele superioare ale piramidei Maslow-iene cand deja te aflii acolo … ca la baza ei, sigur nu-ti mai arde de explorari. viata are prostul obicei de a ne demonstra continuu ca judecatile noastre de valoare nu valoreaza de fapt nimic. da’ cum comentam si pe alt blog: se pare ca oamenilor le place foarte mult aruncarea cu piatra …

      • Nu a aruncat neaparat cu piatra, doar ca a fost putin laconica si s-au lasat locuri de interpretat. Unele muieri sunt atat de slabe, incat fac orice e mai usor. Dar sunt si femei care fac ceea ce fac nu pentru a salva pe cineva din familie, ci pentru a le oferi ceea ce au nevoie si pentru ca la un moment dat in viata nimeni nu i-a dat nicio sansa.

    • N-am făcut referire la acele persoane care sunt în stare de orice- să-şi vândă corpul pentru sex, să-şi vândă organele numai ca să îşi salveze un membru al familiei. Şi mama, şi eu, şi orice altă mamă/ femeie ar face asta, dacă asta ar fi ultima soluţie.

      Eu am făcut referire la fetele/femeile care îşi folosesc corpul, deşi au şi alte variante, doar că preferă să facă asta, decât să muncească cinstit. Să dăm Cezarului ce e a Cezarului.

Împarte o felie de grapefruit :)

