Job-uri

Aplic pentru job-uri. Nu-mi ajung cele două, part-time, pe care le am la moment. Neajunsurile nu vin întotdeauna din cauza banilor, ci şi din propria satisfacţie. De fiecare dată când mi-am dat demisia a fost pentru că mă plictisisem de ceea ce făceam. În cazul meu, cred că cel mai bine e să am mai multe job-uri, cu activităţi diferite.

Later Edit: Azi am trimis atâtea emailuri şi am ataşat atâtea CV-uri încât am impresia că ar trebui să pun ca experienţa şi munca de birou😆 Am prins curaj şi am trimis CV-uri şi la companii mai mari, dacă nu mă vor- pierderea lor😆

9 thoughts on “Job-uri

  1. atata timp cat vei avea aceasta disponibilitate de a o lua mereu de la capat intr-un domeniu nou totul va fi bine.
    Mie unul mi-e teama de schimbari, preferand calea usoara: de a face ceva ce imi place si la care cred ca ma pricep😛
    Bine, nici nu ma pot plictisi vreodata :)) it’s a jungle out there😛

  2. da, te înţeleg. am 18 ani de când lucrez în acelaşi loc, dar dacă n-aş face ceva care-mi place, nici eu nu aş sta. întrebarea este cum găseşti ceva care-ţi place? de multe ori s-ar putea să fie nevoie să inventezi tu meseria sau afacerea respectivă, mai ales dacă eşti mai “greu de supus”🙂.
    succes. spor-t.
    şi să nu uit – ţi-am recomandat un film, dar sunt mai multe filme cu acest nume (excalibur). filmul respectiv este, de fapt, Quest for Camelot şi melodia mea preferată este http://www.youtube.com/watch?v=xTOlZkRLOj8
    zile frumoase.

  3. Eu lucrez de 10 ani la aceeasi firma, dar pun pariu ca am trimis mai multe CV-uri decat tine si am fost la mai multe interviuri🙂

  4. Tu ai necesitatea foarte puternica de schimbare – ex: slujbe, mutat mobila in casa, calatorit, scrii mult si despre multe subiecte. Ai nevoie de o slujba care sa aiba foarte multa varietate.

Împarte o felie de grapefruit :)

