Care e blogul tău de suflet?

Îmi plac mai multe bloguri, dar am unul singur de suflet. E primul pe care îl verific şi primul pe care l-am salvat la Bookmark, după ce îl pierdusem de câteva ori şi nu mai ştiam cum să îl găsesc, de-am înnebunit pe Google cuvintele cheie pe care mi le aminteam.

Blogurile de suflet sunt scrise simplu, dar îţi lasă impresii; uneori zâmbet pe faţă, alteori tristeţe. Când bloggerul de suflet nu scrie, ţi se face dor. Bloggerului de suflet nu prea îi laşi mesaje, pentru că nu găseşti atât de uşor cuvintele, precum face el/ ea. Ai un astfel de blog? Poţi să-l împărtăşeşti sau îl ţii doar pentru tine?

53 thoughts on “Care e blogul tău de suflet?

  1. cu siguranta blogul tau !…nu e cel mai vechi blog pe care-l citesc, dar a ajuns preferatul meu in scurt timp.

  2. `Bloggerului de suflet nu prea îi laşi mesaje, pentru că nu găseşti atât de uşor cuvintele, precum face el/ ea.` Fraza asta spune tot ceea ce trebuie…
    Sunt mai multe bloguri de suflet… nu multe relativ cu câte citesc… dar nu e unul singur. Și le face și mai de suflet fiecare lună care se adună la timpul de când le-am citit…

    • Ma, tu-mi intri in capsor si-ti faci de cap cu gandurile mele, nu? Las`ca pun eu manuta pe tine , sa nu mi le mai furi.😀
      Pe scurt, subscriu.

      • Eu sunt abonată prin mail și rss feed la posturi și comentarii, verific când apare ceva nou doar.😀 Pe unii care scriu de suflet, e greu să îi citești zilnic, că nu scriu zilnic.😛

        Dar dacă o să mă gândesc… când fac pauze de blogging, sunt 2-3 bloguri pe care abia aștept să le citesc după…

  3. există bloguri pe care mă duc pentru a mai zâmbi; altele pe care intru pentru a simţi jumate din cât a simţit omul de a scris acolo; unele pentru a râde în hohote, altele pentru că se scrie cum simt eu… unul singur n-ar fi de ajuns:)

  4. n-am asa ceva … nu vreau sa fac diferente si chiar cred ca fiecare om e special in felul sau. blog-urile le citesc pe rand, cum imi apar la Bookmarks sau alfabetic (daca le am in Google Reader). iar cand un blogger nu scrie … deobicei are sau a gasit altceva mai interesant/placut de facut si eu nu pot decat sa ma bucur pentru el/ea.

    • Nu cred că e vb de discriminare, dar cum îi spuneam cameliei mai sus, există bloggeri care cuprind tot ce am nevoie eu pt a citi şi sunt bloggeri pe care îi citesc doar în funcţie de starea pe care o am.

      • mea culpa, nu m-am exprimat eu corect: diferente in sensul de a le compara (blog vs blog).

        la modul general as spune citesc orice blog in care descopar ceva in spatele cuvintelor (desi sunt constient ca e foarte posibil ca de fapt sa fie vorba de o proiectie) … chiar daca subietul (articolului curent din blog) nu ma intereseaza deloc. de cuvinte goale, frumos aranjate, mai mult sau mai putin intelepte sunt satul … mi se pare mult mai interesant continutul acelui recipient care are ca eticheta cuvantul.

        ca sa exemplific repede: e una sa auzi “te iubesc” cand stii/simti ca tipu’ vrea doar sex … si e cu totul altceva sa auzi “te iubesc” cand stii/simti ca nu-i vorba doar de sex. ambele pot fi interesante la un moment dat (nu vrem intotdeaua acelasi lucru) … da’ varianta 2 parca-i totusi de preferat. pe de alta parte, varianta 2 paleste instantaneu in fata unui “te iubesc” auzit dupa 10-20-30-X de ani de relatie. in plus, se spune ca tonul face muzica … iar cuvintele scrise nu le poti auzi, le citesti (si “auzi” in cel mai bun caz tonul pe care il atribui tu, nicidecum originalul).

  5. Mi-e greu să mă gândesc doar la unul. Sunt mai multe și nu au multe în comun. Fiecare are ceva anume care mă face să revin🙂

  6. Nu am inca un blog de suflet, cand le citesc le iau in ordine alfabetica…de obicei. Am unele preferinte, evident, sunt acele bloguri unde-i simt pe proprietari pe aceeasi lungime de unda cu mine, unde simt ca sunt primita cu bratele deschise si zambetul pe buze.

      • Ah, am uitat sa mentionez, am avut timp de 3 ani de zile un blog preferat, era mai mult decat un blog de suflet, era chiar sufletul meu. Traiam prin el si pentru el, fara el nu puteam respira. Era viata mea.

  7. Blogul meu de suflet e cu siguranta cel al lui Vania, glumeam intr-un articol ca intru in sevraj daca nu baga o postare intr-o zi.

  8. pai, sincer, nu am asa ceva🙂
    Insa , imi place foarte mult cum scrie o prietena pe blogul ei, din pacate o face foarte rar…

    • M-am uitat ieri pe ultimele două (pt că îmi erau necunoscute) şi sunt drăguţe😆 Nu ştiu dacă pot să împărtăşesc blogul meu de suflet, cel puţin momentan….

  9. blogul meu de suflet este acesta grapefruits, la care mereu ma voi intoarce sa citesc in liniste ca la bibliotaca si uneori sa ma alatur cu un comentariu. iti multumesc pentru acest blog .

    • Sincer, cum spuneam mai sus, nu m-am aşteptat la reacţia asta, ba din contra, eram pregătită să accesez şi alte link-uri decât cele cu care sunt obişnuită, dar momentul e nespus de plăcut.

      Îmi pare rău că în ultima vreme totuşi biblioteca a fost agitată şi tristă… Eu îţi mulţumesc!

  10. Acesta este blogul meu de suflet, Grapefruits. Nu e nevoie sa il pun la bookmark pentru ca am retinut adresa.
    Si o spun cu mana pe inima.

  11. Blogul tau🙂 Si e singurul “de suflet”

    M-am recunoscut in faza cu “bloggerului de suflet nu-i prea lasi mesaje ca nu stii cum s-o faci”😀

    Iti citesc blogul pentru ca gandim in multe privinte la fel, pentru ca esti in UK (si eu planuiesc sa plec acolo la facultate) si pentru ca traiesti o iubire de vis.

    >: D<

    • Eu mi-aş dori mai multe păreri şi gânduri de la voi. Uneori prind bine, când am o stare … nu chiar prielnică sufletului. Îţi mulţumesc pentru că ai ţinut să împărtăşeşti asta acum şi multă baftă cu admiterea. Cât despre iubirea de vis- pt mine e una destul de reală, iar asta înseamnă şi bine, şi rău.
      Pup

Împarte o felie de grapefruit :)

