Lupul păru-şi schimbă, dar…

Nu vreau să scriu, de data aceasta, despre cei răi, egoişti, infideli, mincinoşi şi cum or mai fi oamenii, ci despre lupii cei blânzi căci şi ei, nu-i aşa, îşi schimbă blana, dar năravul ba.

Mi-am zis de atâtea ori niciodată n-o să accept comportamentul x, atitudinea y, gesturile x, limbajul z. Niciodată s-a transformat în întoteauna. La asta să se fi gândit Octavian Paler când a zis “ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns”?

E de neînţeles cum unii nu învaţă din propriile greşeli, chiar dacă sunt conştienţi că ceea ce fac e rău, dar e la fel de rău pentru cei care le acceptă greşelile, deşi au zis că n-au s-o facă. Pe lup nu-l loveşti cu nuieluşa, căci te atacă şi te sfâşie.

Cum :arrow: spuneam, dacă lupul se schimbă, nu înseamnă că oaia devine mai încrezătoare. Nu ştiu ce să zic, probabil lupii ăia blânzi sunt viitorii câini îmblânziţi sau animale de circ şi zoo unde au nevoie de lecţii şi anturaj prielnic pentru a se rupe de haită.

Eu încă mă duc la vânătoare; anunţ oaia să se ascundă…

5 thoughts on “Lupul păru-şi schimbă, dar…

  1. Eu m-am ascuns bine…si mananc clatite🙂

    Si eu cred la fel ca tine; printre altele, si la acest lucru s-are referit maestrul Paler🙂

  2. “E de neînţeles cum unii nu învaţă din propriile greşeli, chiar dacă sunt conştienţi că ceea ce fac e rău” – Omului nu-i (prea) place sa-si faca auto-critica.

    E mai usor sa judeci pe altii, crezandu-te exceptie sau doar scotandu-te din subiect/e. De multe ori e si faza:”Bai, desi eu am facut ceva aiurea, imi inteleg propria reactie, dar pe a lu`X sau Y nu, si uite asa sar sa critic”.

    PS: Si totusi.. misto animalul din poze🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

