Ne rupem pielea de pe noi pentru haine H&M?

Am tot citit zilele acestea pe blogurile din România despre Mega Fenomenul H&M şi despre cum s-au călcat oamenii în picioare, ca la ziua de salariu; despre cum Andreea Bănică, deşi a fost invitată, n-a fost lăsată să intre pentru că şi-a uitat invitaţia acasă- uite aşa, fără bilet, nu călătoreşti. Cozi la intrare, cozi la camerele de probă, cozi la ieşire…

Încă nu înţeleg de ce oamenii fac asta; cum să-ţi calci pe suflet cu piciorele altora pentru nişte haine? Să fie promoţia-promoţiilor, că tot nu mă duc. Acordăm importanţă prea mare brand-ului, dar cum rămâne cu personalitatea noastră?

27 thoughts on “Ne rupem pielea de pe noi pentru haine H&M?

  1. Era chiar hilar.
    În aceeași zi era și promoția Penny Market cu o sticlă de ulei gratis la una luată, iar la știri vedeai numai cum se înghesuie lumea după ceva.
    Bine, nu tocmai potrivită corelarea ulei-haine…

    Poate au fost la mijloc și prețurile promoționale, și mai multe.
    Dar cert e că s-a întrecut o limită. Și eu sunt oarecum interesantă de H&M, nu neapărat pentru firmă, ci pentru anumite modele de haine care nu se găsesc nici în bazar, nici la alte firme. Dar am avut eu o presimțire și am zis că nu intru în magazin în prima lună de la deschidere.😆

    Așa o românul: e coadă, hop și el! Vedeam la știri și niște băbuțe, cu batic în cap, stând acolo la coadă. Cine știe… văzuseră săracele coadă și stăteau ca în alte dăți… mereu când se iau interviuri la cozi o o băbuță sau un bătrânel, care întrebați fiind, răspund că nu știe ce se dă, dar dacă e coadă, stă; ceva-ceva tot o primi.

  2. Io aștept să ajungă și în TM.😛 Tocmai pentru că hainele-s mai deosebite, am câteva exemplare din Germania și e păcat, că nu e vorba doar de prețuri sau așa, ci și de calitate.

  3. Nu e corect sa pui problema asa cu personalitatea. Achizitionarea de haine de la branduri nu iti inhiba personalitatea, nu te uniformizeaza.

    Cat despre cozi si alte necazuri, asta e…patzhasti.

  4. pai in primul rand primi 100 clienti au primit un cupon de 80 ron, apoi restul au venit hipnotizati de inghesuiala… si mi imi plac hainele de la h&m, dar o sa astept sa se duca agitatia de inceput :d

  5. Sloganul romanului ” Calca in picioare, cumpara si FUGI! “. Ce-ai auzit si ce ai vazut la H&M este minciuna pe langa ce a fost la promotiile cu ulei.🙂

  6. Io am vazut odata in valencia la un magazin, habar nu am ce firma era, adica nu mai tin minte, e posibil sa fi fost zara, cateva secventa memorabile. Imi pare tare rau ca nu sunt un bun desenator, ar merita imortalizare. Era o cucoana care voia o rochie. si se ridica pe varfuri doar, doar io veni bine rochia. si draci, era prea lunga. si dai si lupta, neicusorule, si dai si lupta. si se ridica si mai mult pe varfuri…poate cu tocuri gigantice merge…nu stiu cum s-a incheiata afaracerea ca am plecat sufocat de propriul ras😀

  7. Majoritatea românilor nu mai au personalitate… Mulţi ajung să facă doar ce văd la tv sau citesc prin ziare… E foarte trist ce se întâmplă.

  8. Nu am auzit de H&M, dar am citit pe bloguri de marea deschidere, asa ca am aruncat si eu, curioasa fiind, un ochi pe site-ul lor. Concluzie: nici gratis sa mi le dea si tot nu ma imbrac cu hainele lor, chiar nu sunt pe gustul meu.

  9. in H&M-urile din anglia..gasesti numai haine “made in romania”…deci va asigur eu ca calitatea nu e foarte buna

  10. Personalitatea este reflectata de brandurile alese (bine, tinand cont ca iti permiti hainele) .. si mai este reflectata in procesul achizitionarii brandurilor respective .. daca esti smart, astepti sa se bata poporu pe ele, mergi mai la urma .. sau daca vrei sa fi cu adevarat classy, go to Viena🙂

  11. Pai H&M vinde haine din China si Thailanda si in Norvegia. Si bune si foarte proaste.
    Ceea ce vind ei sint haine la moda la pret redus..Definitia pretului redus e relativa..vad ca preturile nu sint forte diferite in Romania fata de Norvegia. Ce trece de 100 ron (200 coroane) nu e chiar pret redus nici in Norvegia, desi depinde de produs..Oamenii au mai mult limite morale decit financiare fata de preturi.
    Apoi vin reducerile care sint mai tot timpul, unde gasesti o multime de haine bune la 50 lei si poate mai putin bune la preturi mai mici.Citeodata preturile sint foarte mici la reducerile astea. Rar sint insa reduceri la cele mai bune produse.
    Ca tot vorbiti de inghesuiala si coada , va zic ca nu doar romanii sint asa.
    De vreo doua ori pe an (primavara,toamna), simbata e o “sesiune” de reduceri foarte foarte mari, in tot orasul.Orice magazin are cel putin citeva produse cu reducere consistenta, se gasesc cu o buna reducere chiar si produse scumpe..
    Inainte de deschidere se stringe lumea in fata “mallurilor” si a magazinelor de mare interes, ca apoi sa alerge catre magazinele care au lucrurile pe care le vor.
    Magazinele pun la vinzare o cantitate limitata pentru un anumit produs si binenteles ca cu cit mai scumpe si mai de calitate cu atit mai putine..
    Eu in Romania asa ceva nu am vazut, decit inainte de 89, si pentru mine a fost teribil de amuzant sa vad cum alearga lumea aiurea.
    Insa, cei mai multi sint tineri , adica foarte tineri care in general au bani mai putini decit restul populatiei.
    Cum in Romania nu sint reduceri serioase mai deloc, si lumea nu prea are bani nu e de mirare ca se intimpla asta.
    Daca si la noi ar fi reduceri reale atit de des ca aici nu cred ca ar mai fi asa aglomeratie la cuvintul reducere.
    Aici sint mai multe lanturi de magazine de haine iar concurenta e chiar acerba.. Si reala, nu ca in Ro unde sigur s-ar intelege la pret.
    H&M nu vinde marca, sau super calitate, vind haine pe care le porti un sezon, doua ,trei (patru daca esti zgircita ca mine). Haine la moda..Nu de bruta inspiratie turco orientala..trecute prin engross-ul europa.H&M are categorii de pret si calitate, asa ca nu poti chiar generaliza.
    Apoi daca sint destul de bune pentru nordicii mofturosi sint destul de bune si pentru romani..Dar nu pentru cei fitosi..

Împarte o felie de grapefruit :)

