Slabă

Sunt slabă. Uneori am impresia că sunt taurul din ring, dar când să-mi pun coarnele în pământ, scoţând aburi pe nări şi dând din copite, mă transform… nici măcar în toreador, ci într-un simplu spectator la monstruozitatea asta de spectacol şi îngheţ.

Alţii sunt taurii, alţii sunt toreadorii. Eu doar văd lucrurile întâmplându-se şi, culmea, chiar şi atunci când taurul se îndreaptă spre mine, eu văd asta ca fiind un lucru bun, doar pentru că mi se întâmplă mie.

Sunt slabă, iar când eşti slab, de cele mai multe ori, te loveşti singur: de situaţii, de decizii, de nesiguranţă, de întrebări, de răspunsuri, de sentimente, de oameni. Aş vrea să pot spune ce gândesc şi să pot simţi ceea ce cred.

7 thoughts on “Slabă

  1. Păăăii … ești încă la primul pas, conștientizarea.😛 E bine, alții nici măcar aici n-ajuns.😛 Hai, Grepf, știu că poți🙂

  2. Nu e nimic rau in asta🙂 Puterea vine din interior si creste odata cu tine…nimeni nu este atat de slab incat sa nu poata invinge macar o data in viata pe cel care este cel mai puternic🙂

  3. “Sunt slabă, iar când eşti slab, de cele mai multe ori, te loveşti singur: de situaţii, de decizii, de nesiguranţă, de întrebări, de răspunsuri, de sentimente, de oameni. Aş vrea să pot spune ce gândesc şi să pot simţi ceea ce cred. ”
    Cred ca in partea asta ma regasesc si eu uneori. :-s

  4. E bine sa poti spune ce gandesti, dar nu pe blog. Blogul nu ar trebui sa fie / nu este un jurnal electronic, ci o unealta de impartasire… Daca ar fi mai mult, unde ar mai fi farmecul descoperirii?

Împarte o felie de grapefruit :)

