Primole- pentru că sunt primele

Nu ştiu câţi din voi ştiu, dar mie îmi plac florile de câmp- nu trandafirii. Azi, după ce am ieşit de la muncă, m-am oprit la o florărie şi mi-am luat 3 primole (toate la o liră). Sper să mă ţină, pentru că sunt primele mele flori şi n-aş vrea să le văd cum mor.

Mama cred că ar fi mândră- a tot încercat să îmi transmită dragostea pentru florile din ghiveci, dar pentru asta trebuie să ai instinct, ca să le poţi îngriji şi iubi, asemeni unui bebeluş. Le-am pus pe geamul din bucătărie, cu vedere spre grădină. Când s-or sătura să mă vadă spălând vase, să se uite spre ce vor ele.

E atât de minunat cum lucrurile simple îţi schimbă ziua!

12 thoughts on “Primole- pentru că sunt primele

  1. Foarte frumoase şi gingaşe🙂
    Eu am cumpărat seminţe şi abia au început să dea, abia aştept să fie şi ale mele ca ale tale.
    Sper să nu fie cu supărare, dar cred că li se spune “primule” sau cel puţin aşa ştiu eu😀

    • Cred că li se spune în ambele denumiri, cel puţin eu ştiu de primole, dar am căutat acum şi există şi primule.
      Să îţi crească frumos. O să îmi iau şi eu seminţe😀

      • Şi eu am căutat “primole” şi am văzut că există, deci sunt corecte ambele variante.
        Cu seminţele trebuie să ai răbdare, la mine abia după o lună de zile au început să iasă firicele şi probabil va mai dura o lună până la flori🙂

  2. poate iti foloseste…e bine sa le uzi prin scufundare…pui apa intr-o galetusa si bagi ghiveciul in apa…isi ia apa cat are nevoie..lasi ghiveciul sa se scurga si apoi il pui pe farfurioara(sa nu tii apa in farfurioara)Si daca nu e excesiv de cald unde le tii , atunci e de ajuns sa le uzi odata pe saptamana…

  3. Nu vreau sa te superi ( unii se supara tae daca ii corectezi)..dar se numesc Primule nu Primole🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

