Recomandare film: Catch me if you can

Am văzut filmul cu ceva timp în urmă, dar nu ştiu de ce nu l-am recomandat pe blog, pentru că e bun şi merită. Mi-am amintit azi la şcoală de el, când profesorul ne-a vorbit despre siguranţa care o oferă un costum, o uniformă.

Vezi cum a reuşit un puşti, Frank Abagnale Jr., în rolul lui Leonardo DiCaprio, să facă milioane, doar cu ajutorul unor costume, purtate cu încredere. Mai mult de atât- rămâi impresionat de o poveste reală. În comparaţie cu alte filme recomandare, cred că merită mai mult decât nota 7.8 de pe IMDB.

5 thoughts on “Recomandare film: Catch me if you can

  1. Super filmul, tin minte ca l-am vazut in maxi taxi din Chisinau spre Bucuresti, anul trecut. Chiar ma mirasem ca nu auzisem de el mai devreme😀

Împarte o felie de grapefruit :)

