Fragment [19]

–Si despre ce-ai vrea sa-i scriu?
–Despre orice. Despre gândurile tale, acelea pe care nu le spui nimanui, care devin apasatoare, prind radacina, te împovareaza, te imobilizeaza; acelea care, luând locul ideilor înnoitoare, te paralizeaza macinându-te pe dinauntru. Daca nu vorbesti si doar le tii în tine, ai sa te transformi în groapa de gunoi a gândurilor vechi si rau mirositoare, Oscar, baiatule.

:arrow:  Eric Emmanuel Schmitt “Oscar si Tanti Roz”

Zilele astea n-am deschis deloc calculatorul. Altă dată m-aş fi spânzurat de ideea de a nu avea internet pentru câteva zile- m-aş fi sufocat, dar acum, pur şi simplu, n-am avut puterea să deschid calculatorul, să urmez aceeaşi rutină de online-offline-shut down-post-comment-email…

Dincolo de calculator… m-am sufocat cu restul. O să încerc, după sfatul Tantei Roz de mai sus, să nu ţin în mine, dar nu simt că trebuie să scriu despre asta acum.

Andreihappyday şi Bloo Smile, mulţumesc.

 

2 thoughts on “Fragment [19]

  1. Ei, fiecare dintre noi avem astfel de momente🙂

    Am citit si eu cartea, este foarte, foarte sensibila, multumesc mult, mult de tot pentru recomandare🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

