M-am îndrăgostit!

Prima oară, când l-am auzit spunând: “- Să ştii de la început ca mie nu-mi place să scriu, o fac numai când sunt silit. Scrisul nu-i decât zâmbareală, ploconeală, împopotoneală etc. Minciună frumoasă. Ceva pentru oameni mari, adică.”, mi-am zis că e ceea de ce am nevoie, cel puţin, pentru moment. Am zâmbit fericită, dar nu l-am mai băgat în seamă.

Peste două zile, m-a dat gata: “– Păi dacă-mi pierd timpul cu ce cred toţi tâmpiţii, când să mai găsesc vreme să aflu ce gândesc oamenii deştepţi?Atunci m-am hotărât că nu trebuie să-mi scape şi am încercat să iau legătura cu el. L-am găsit aseară şi am petrecut timpul împreună. Îl cheamă Eric Emmanuel Schmitt.

Vă recomand, cu cea mai mare încredere şi dragoste, cartea Oscar şi Tanti Roz. Are 77 de pagini, dar în timp ce citeşti, îţi doreşti ca paginile să nu se termine niciodată-niciodată. Am citit în ultimele 3 zile Idiotul şi Micul Prinţ, dar Oscar şi Tanti Roz m-a făcut să mă gândesc la milioane de lucruri, în timp ce sorbeam rând cu rând. Pentru download, click➡Eric Emmanuel Schmitt “Oscar si Tanti Roz”.

21 thoughts on “M-am îndrăgostit!

  1. multumesc pentru carte! am citit si eu Micul Print alaltaieri. O sa citesc si Oscar si tanti roz. La teatru e imposibil de luat bilet🙂 si in plus, o carte de de 100 de ori mai buna decat orice teatru sau film !

  2. am citit-o😐 am plans. Mi se pare una din cele mai oribile nuvele pe care le-am citit vreodata, pentru ca iti arunca in fata un adevar crud, de care ma feresc mereu, un adevar de care imi e frica😐

  3. Pur si simplu am citit pe nerasuflate cartea.Am citit si Micul print si nu pot decat sa iti multumesc ca ai postat-o,am vrut de atatea ori sa o citesc dar nu am gasit momentul.Oricand mai gasesti asa povestioare dragute pune-le si aici.Eu le citesc cu mare drag.

  4. M-ai facut curioasa si iti multumesc!
    Cartea mi-a lasat mai multe sentimente, ganduri, senzatii etc amestecate as putea sa spun, insa, cu siguranta, constructive!
    Multumesc!🙂

  5. Am citit-o ieri, n-am putut sa o las de pe o zi pe alta…am savurat fiecare scrisoare de-a lui, mi se pare o carte buna care te face sa gandesti, sa-ti pui anumite probleme, e pur si simplu incredibil curajul lui Oscar si felul lui de afi, l-am indragit din primele randuri…atat pe el cat si pe Tanti Roz…multumesc de recomandare!

  6. Mulţumesc pentru recomandare! În trecere, văzând că-ţi plac filmele care-mi plac mie şi cărţile care-mi plac mie, am decis să-ncerc oscar şi tanti roz, n-am pierdut nimic, am avut numai de câştigat:D!

  7. Eu am primit-o ieri in format electronic dupa ce ieri am avut pe blog un review la o alta carte a aceluiasi autor. Asa ca azi, intr-un moment mort de la job, am citit-o integral. Foarte frumoasa cartea.

Împarte o felie de grapefruit :)

