A început Birmingham International Film Society

Am fost la deschidrea programului Birmingham International Film Society, care se desfăşoară în perioada 8-31 martie. Primul film, Take me home, a fost o premieră- recunosc, n-a fost cum mă aşteptam, dar mi-a plăcut. Povestea unei familii din Palestina şi problemele pe care le înfruntă în spatele războiului şi manevrelor politice.

La sfârşit, Thuraya Alayan, reprezentatul delegaţiei palestiniene, a spus: “– E atât de ciudat cum crede restul lumii că trebuie să ne rezolvăm probleme; a atât de ciudat cum vor să ne scape de un regim totalitar, impunându-ne regimul lor, cu care noi nu suntem familiarizaţi, oricât de democrat şi bun nu ar fi. Lumea ar trebui să înţeleagă- atunci când cerem suport, nu vă cerem să veniţi cu armele voastre de acasă, ci înţelegere.”

În România, din câte am înţeles, e nebunie mare cu filmul Bună, ce faci şi Oscar şi Tanti Roz.Nu ştiu dacă voi să mă invidiaţi pe mine sau eu pe voi.

2 thoughts on “A început Birmingham International Film Society

  1. Eu sigur te invidiez pentru ca nu am vazut niciunul din aceste filme. Insa citatul dat de tine mi se pare fabulos….este adevarul curat, celor interesati le recomand si lucrarea unui francez Thierry Camous- Orient/Occident.25 de secole de razboaie (e traduse si in romana).

  2. am vazut eu oscar si buni roz dar nu mi-a facut impresie foarte buna.nu pot face comparatie cum sunt cele englezesti dar pana acum cam totul e mai bun ca la noi.

Împarte o felie de grapefruit :)

