Cum pui butonul de Twitter şi Facebook Share/Like pe blog?

Am aflat de la str3n6arizza cum să pui butonul de Twitter sau Facebook Share/Like pe blog, alături de alte opţiuni, cum ar fi: Email, Reddit, StumbleUpon sau Print. Îi mulţumesc pentru că m-a ajutat, sper să vă fie de folos şi vouă.

Pentru cei care au setările în limba engleză: Dashboard- Settings- Sharing, iar pentru română: Panou de control- Setări- Partajare. O să vă apară ca în imaginea de mai jos. Jucaţi-vă cu butoanele pe care vi le doriţi. S-ar putea să vă apară iniţial Share Facebook, iar dacă vă doriţi butonul de Like Facebook: Enabled Services- Services dragged here will appear individually: click pe Facebook şi se vor derula în jos 3 optiuni: Default Button, Share button si Like button. Îl selectezi pe cel dorit. Nu uitaţi să vă salvaţi modificările.

17 thoughts on “Cum pui butonul de Twitter şi Facebook Share/Like pe blog?

  1. Am incercat si eu dar tema mea nu este prevazuta cu acelas plugin ca al temei tale si nu am Share la Setari. Cu toate astea am cautat un plugin care zic ca m-a salvat onorabil si am cam aceleasi butoane ca tine si ceva in plus🙂

    Oricum mersi pt lectie, daca nu citeam asta la tine nu ma apucam sa caut😛

  2. @Mobirona
    Vezi ca ai acolo unde te-ai conectat cu facebook “set options”. Apesi acolo si ai 2 optiuni: sa postezi ca persoana sau ca pagina. Bifezi ca pagina si aia e.

Împarte o felie de grapefruit :)

