Tastatura cu suflet [5]

După cum vă spuneam ieri, am mai multe pagini deschise decât îmi permite Google Chrome, le tot adun, ca să le recomand. Pentru azi am numai bunătăţuri:

:arrow: joacadeamine îşi face curăţenie în bibliotecă şi oferă cărţi cadou, adică gratuit- stoc limitat.

:arrow: staupenet promovează campania Zâmbeşte dacă te masturbezi

:arrow: corcoduşa bancul Adam şi Eva

:arrow: fata cu perle Fiecare este unic. La fel ca toţi ceilalţi oameni

:arrow: Lucruri simple Quote 6

:arrow: Cristina spune Omul în căutarea sensului vietii, de Viktor-e-Frankl

:arrow: decefierbeoanainmamaliga Când situaţiile îţi scapă de sub formol

:arrow: Muzeul de fotografie vă invită la o expoziţie, 10 martie- Satul veneţian- aş vrea să văd asta

:arrow: gabrieladsavitsky Iarna în noi

:arrow: thelastoftheidealists Date a girl who reads…

:arrow: 29decembrie I always wonder…

:arrow: Revista Tabu slăbeşte stimulând sexul

11 thoughts on “Tastatura cu suflet [5]

  1. Merci de pingback🙂 E o poveste minunata, singurul meu regret e ca nu am avut destula inspiratie/destul talent sa o scriu eu. Dar oricum, merita promovata intens.

  2. Mulţumesc mult pentru recomandarea articolului meu cu Omul în căutarea sensului vieţii, de Viktor-e-Frankl

  3. hei, merci ca mi-ai bagat formolul aici printre vitamine🙂 tare simpatic e aici, la tine, in cosul grapefruit, am sa revin cu drag.

Împarte o felie de grapefruit :)

