Răzbunare

N-aş putea scrie despre mâncare; mi-ar leşina cuvintele de poftă şi li s-ar lungi semnificaţia mai mult decât ţine Dex-ul. Mi-ar zgâria monitorul şi-ar scoate ochii de Enter, Space şi Alt de la tastatură.

Mă gândeam, dacă nu vă place grapefruits, să mă răzbun, arătându-vă altceva. Dar cine sapă groapa altuia, cade singur în ea. Dacă paginile astea ar transmite şi mirosul, m-aş sătura doar cu privitul şi adulmecatul. Toate pozele sunt luate de pe tartelette. Astfel de site-uri ar trebui să fie interzise.

9 thoughts on “Răzbunare

  1. Exact la asta mă gândeam și eu. Nu trebuie interzise, dar ar trebui să fie site-urile astea cum sunt alea de trebuie să ai 18 ani :))) cănd intri pe site să te întâmpine mesajul următor: ”Acest site conține imagini care v-ar putea afecta apetitul și simțurile.” Apoi două butoane pe care să scrie ”am mâncat deci pot să intru”, ”n-am mâncat, revin mai târziu cu burta plină” :)))

  2. […] acum are un motiv special: este articolul meu cu nr. 100 in blogosfera. Va multumesc din suflet! Fara voi nu as fi ajuns aici. Vreau sa va impartasesc o melodie care imi place foarte multe si care ma […]

  3. Cred ca tu ar trebui sa-ti interzici astfel de ganduri . Tine minte , numai mancarea proasta ingrasa mai ales mancata de cine trebuie ! Oamenii sanatosi , normali se hranesc si nu au obsesii.🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

