Nu-mi place să scriu la comandă

Nu ştiu sigur dacă pot fi catalogată ca fiind bloggeriţă, eu scriu mai mult decât citesc sau comentez alţi bloggeri şi uneori, din această cauză, oamenii mă percep ca fiind fudulă şi mândră- de nu-mi mai încap în coaja de grapefruits. În acest sens, îmi pare rău de 2 lucruri:

1. Nu mulţumesc la timp atunci când primesc câte o leapşă, cu gândul că am să o fac, am să mulţumesc şi o să fac trimitere către cel care, de ce să nu recunoaştem, pune link către mine, din plăcere, din interes, din wordpress ştie ce alt motiv. Promit- îmi propun să le fac, doar că nu pot scrie decât ceea ce simt, când simt. Nici măcar posturile care le scriu pentru anumite campanii, pe bani, nu le scriu la timp sau le scriu pe ultima sută de metri. Unele lepşe le-am făcut, altele aş vrea să le fac; mai sunt lepşele despre care nu ştiu pentru că nu sunt anunţată. Dar, de cele mai multe ori, încerc să scriu mai întâi ce am în minte, când am timp, printre celelalte activităţi. Grapefruits n-ar mai fi Grapefruits dacă aş face doar lepşe şi posturi plătite, nu?

2. În fiecare zi cunosc oameni noi, prin comentariile pe care le lasă pe blog, prin butoanele de Like, prin accesarea din blogroll-ul lor, către blogul meu, de pe Facebook şi Twitter. Înţeleg, unii sunt noi pentru mine, alţii sunt noi în blogosferă şi mi-aş dori să îi pot mulţumi pe toţi, în special dacă îmi place cum scriu. Şi uite aşa, new tab, new tab, new tab până nu-mi mai merge Google Chrome-ul. E o plăcere, dar şi o frustrare să te vezi în blogroll-ul unor oameni care n-au lăsat nici un semn pe blogul tău, dar care te apreciază şi tu nici măcar nu ştiai de ei. Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu simt că trebuie să fac, la rândul meu, un gest. Voi sunteţi însă, mai mulţi ca mine şi nu pot să ţin pasul, deşi mi-aş dori asta.

17 thoughts on “Nu-mi place să scriu la comandă

  1. Sunt bloggeri carora le place sa citeasca , altora carora le place doar sa scrie .Nu cred ca este corect sa fie condamnati pentru alegerea lor.Cei care te urmaresc probabil stiu de care parte esti tu si nu cred ca au o problema.Cine are…..

    • Şi eu citesc, doar că nu las comentarii, decât dacă am timp şi vreau sa adaug ceva. Nu ştiu dacă ai observat, dar nici pe blogul meu nu prea răspund la comentarii, decât la întrebările directe…

  2. Cei care te citesc si te comenteaza te iubesc si apreciaza pentru ceea ce esti. Esti si cazul meu. O zi frumoasa, Grapes! La cat mai multe postari!

  3. “E o plăcere, dar şi o frustrare să te vezi în blogroll-ul unor oameni care n-au lăsat nici un semn pe blogul tău” – nu ar trebui sa fie o frustrare😀 eu te citesc zilnic si imi face mare placere, chiar daca nu las semne. Tin sa iti spun ca apreciez blogul tau si vreau pe aceasta cale sa iti multumesc ca existi, ca imi faci viata mai frumoasa decat e deja. Happy days!😀

  4. nu te comentez eu mereu, dar de citit nu îmi scapă niciun articol😀 personal când mă pui să scriu la comandă mi se blochează toți neuronii =))

  5. nici eu nu pot scrie la comanda. nu-mi place ca uneori simt ca s-a facut si din blogging un fel de hi5 (cum isi lasa pustii comment la poze/profil si proprietarul se simte obligat sa comenteze si el la randul sau). eu nu fac asta. daca am ceva de spus la un articol comentez, fara sa astept la randul meu un comentariu si invers, daca cineva comenteaza la un articol de-al meu n-ar trebui sa se astepte la un comentariu la el pe blog din simplul motiv ca a comentat la mine.
    (se intelege ceva din acest comentariu?)

  6. Buna felicitarile mele pt blog este unul foarte reusit.
    Daca ai pute sa ma contactezi pe adresa de e-mail pt a discuta ceva cu tine.
    Tineo tot asa in continuare,faci o treaba excelenta

Împarte o felie de grapefruit :)

