Thoughts for every day [113]

“You are never too old to set another goal or to dream a new dream.”

C.S. Lewis

Am găsit citatul când aveam cea mai mare nevoie de el, când am crezut că nu mai am planuri, doar pentru că cele vechi au luat o altă întorsătură (au rămas în urmă, defapt). Mi-am luat răgăzul necesar, am oftat, am tras aer în piept şi m-am deşteptat- ca să pot visa în timp ce îmi apreciez viaţa. E viaţa mea. E viaţa mea şi nimeni-nimic nu contează mai mult decât ceea ce e frumos în ea.

One thought on “Thoughts for every day [113]

  1. Atunci cand nu mai visez la nimic, atunci cand nu mai astepti nimic de la viata, atunci cand nu te mai bucuri si nu mai speri, atunci cand nu mai ai pentru cine si pentru ce sa iubesti, te poti considera deja mort.

    Prin urmare, Grapes, zambeste, fa-ti planuri, viseaza, spera, iubeste, bucura-te de viata si traieste-o din plin🙂 Nu ai niciun motiv sa nu faci asta.

Împarte o felie de grapefruit :)

