Ţi-am zis eu!

Sunt aşa de fericită că am convins-o pe botic de Hubbis să se uite la Despicable me, mă simt de parcă aş fi făcut o faptă bună, mai ales că i-a plăcut (se putea altfel?) Mulţumesc mult lui Smiley_tgv pentru Ringtone-ul Unicorn song, că tot trebuia să mi-l schimb. Nu mă mai satur de melodia asta, cred că o să îmi dau singură bip-uri😆

  • Pompilia Hubbis Explica-mi si mie ce e cu filmul asta, pretty please😀 L-am luat tot pentru ca il recomandai tu, m-am uitat pret de 5 minute si l-am sters. Nu mai stiu cum incepea, era nenea asta urat si parea atat de nasol incat am sters filmu’.🙂
  • Grapefruits WordPressian Pompilia, you are not my friend anymore!
    Pompilia Hubbis Da’ am fo’ vreodata?🙂
  • Pompilia Hubbis Pe bunice acuma, scena asta e dragutza, m-am uitat acum la ea, dar inceputul filmului mi s-a parut asa naaaasooool.
  • Grapefruits WordPressian You are not my friend- second time!
  • Pompilia Hubbis Hai si cu a treia🙂 il downloadez acum, sa vezi ce injuraturi primesti daca-mi strica aceasta minunata ultima zi de vacanta🙂
  • Grapefruits WordPressian Eu l-am văzut de 2 ori în aceeaşi zi, acum nu ştiu cât de botos eşti tu să nu îţi placă😛
  • Pompilia Hubbis Ha!🙂 O sa-ncerc sa trec de inceput🙂 Auzi, e cineva pe care nu l-ai batuta la cap cu filmu’ asta? Probabil au scapat doar cei care nu stiu de existenta ta🙂 >:D<
  • Grapefruits WordPressian Mi-e milă de ei. Mi-e milă de 2 ori: că nu ştiu de mine şi că n-au văzut filmul :) Papoi😛
    Pompilia Hubbis ‎Grapefruits…. oook… :”> A fost foarte dragutz filmul :”> Si o adoooor pe Agnes. ♥ Acuma astept “Veeezi, ti-am zis eeeu!”🙂
    Choco Follie Despicable Hubbis! Te-ai inmuiat si tu finally🙂 :*:*
    Pompilia Hubbis Awww, si cuuuuum.. Cantam asta-seara in baie “Unicorns i love them, unicorns i love them” \:D/ :) 
    Cum să n-o placi?

9 thoughts on “Ţi-am zis eu!

  1. Cum sa nu o placi pe cine, pe Hubbis sau pe Agnes? :)))))))))))))))))) :* :))))))) Am avatar cu Agnes siiiiii ton de alarma “unicorns i love them unicorns i love theeem” … :)) Mi-a zis cineva ca seman cu Agnes :O :))))))))))

Împarte o felie de grapefruit :)

