Fluturi

– Ia-ţi fluturii, i-am zis, şi i-am întins aripi sugrumate de atâta iubire. Au murit. Am crezut că fluturii se hrănesc cu vise şi am uitat să le mai dau de mâncare, flămândă fiind, la rândul meu.
– N-a rămas nici unul?, întrebă el trist.
– Ba au mai rămas câţiva, sătuli cu dezamăgire; s-au hrănit până la refuz, abia mai pot să zboare din mintea mea…

Poză

One thought on “Fluturi

  1. Hraneste-i pe cei care au ramas si cu iubire si poate ca vor zbura din mintea ta, dar te vei simti mai bine si la fel se vor simti si ei.

Împarte o felie de grapefruit :)

