Blog de blog, 2010- câştigătorii

S-a anunţat deja pe blogul Luciei Verona câştigătorii nominalizaţi pentru Blog de Blog, 2010. Sincer, am fost un pic dezamăgită pentru că nimeni dintre cei pe care îi citesc eu nu a fost printre câştigători, unii chiar ar fi meritat.

Dar, ca să nu stricăm petrecerea, o să îi felicit pe cei ajunşi în finală, poate chiar o să trag un ochişor pe la ei, ca să mă conving că am vorbit din răutate🙂 deşi nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie. Mulţumim Luciei şi juriului, cu siguranţă a fost mult de  muncă şi aşteptăm, de ce nu, şi alte concursuri.

4 thoughts on “Blog de blog, 2010- câştigătorii

  1. Mda….Felicitări câştigătorilor! Unele bloguri meritau, pe altele nu le citesc deci nu comentez, pe altele am intrat şi cred că sunt mai slabe decât unele nepremiate. Îmi pare rău pentru ăia mai buni care nu au apucat un loc. Îmi pare sincer rău pentru blogul tău!

Împarte o felie de grapefruit :)

