Recomandare film: Forrest Gump

În filmul Due Date se face referinţă, la un moment dat, la Forrest Gump (1994),  l-am vizionat aseară- unul dintre cele mai bune filme din câte am recomandat până acum. Câştigător a 6 Academy AwardsGolden Globe AwardsPeople’s Choice Awards, şi Young Artist Awards, dacă nu l-aţi văzut până acum, să ştiţi că merită fiecare minut. Tom Hanks joacă incredibil de bine rolul. Am plâns la film, că mi-s mai bleguţă de felul meu.

Forrest Gump: I’m not a smart man… but I know what love is.
Forrest Gump: Stupid is as stupid does.

9 thoughts on “Recomandare film: Forrest Gump

Împarte o felie de grapefruit :)

