Recomandare film: Due Date

Un film bun, dar dacă nu s-ar fi chinuit să bage toate fazele comice din istoria comediei, poate că era şi mai bun; vorba aia, ce-i prea mult, strică. De râs, se râde, oricum.

Grăbit să ajungă în alt stat, la naşterea primului său copil, Robert Downey Jr., în rolul lui Peter Highman, dă peste Zach Galifianakis, în rolul lui Ethan Tremblay. Acesta din urmă face partea din categoria oamenilor extrem de ghinionişti, lipici pentru belele, prost, dar simpatic. Vezi cum se pupă viaţa unui om serios cu viaţa unui caraghios.

P.S. Filmul m-a convins să reiau Two and a half men.

15 thoughts on “Recomandare film: Due Date

  1. Bai…cu toate ca multa lume l-a catalogat drept o mare porcarie, mie mi-a placut, chiar mi s-a parut amuzant. In plus, I love Robert Downey Jr.!

    • Lasa ca si The Hangover a fost catalogat un film MISTO..

      ..iar pt mine a fost porcarie:mrgreen:

      Cateodata nu e bine sa te tot iei dupa lume:mrgreen:

  2. “Two and a half men” e unul din serialele mele preferate😀 La filmul de mai sus nu m-am uitat, am vazut trailerul si nu prea m-a convins.

Împarte o felie de grapefruit :)

