Off road words

De ce e atât de greu să îi poţi vorbi unui om pe care îl iubeşti şi la începutul relaţiei, şi la sfârşitul ei? De ce ne este teamă să nu fie prea devreme “te iubesc”-ul, să nu fie prea târziu “adio”? Şi, cel mai important, de ce amânăm momentele pentru timpuri mai potrivite, când nu avem de unde să ştim ce va fi mâine?

Am vorbit de atâtea ori cu mine, nu cu vocile, şi am ajuns la o concluzie. Când a trebuit să vorbesc cu voce tare, am spus altceva. Din frică, din dragoste, din speranţă, din prostie, din orice altceva decât raţionament. Ştiu cât de mult pot să rănească cuvintele spuse la nervi- se transformă în adevăruri mincinoase, când ştii că celălalt nu crede ce spune, dar preferă să spună, ca să te doară.

Orice amânare, devine un “prea târziu.”

6 thoughts on “Off road words

  1. A trai fara regrete nu inseamna ca nu ai gresit si ca nu iti pare rau ca ai facut-o ci inseamna ca nu ai regret ca ai vrut sa faci ceva si ai fost prea las sa o faci🙂

    Sa traim, prin urmare, fara regrete!🙂

  2. De frica uneori, de firca de a nu pierde ceva. Din mandrie, suntem prea orgoliosi sa acceptam ca celalat are dreptate. Din lipsa curajului, nu putem fi rationali si directi cand trebuie. Ne complacem in propria situatie. Romanul are o gandire, rau e cu rau, dar mai rau e fara rau. Neverticalizarea in decizi, duce la ce suntem din motivele mai sus enumerate.

  3. Pentru „te iubesc” și eu spun că poate e teamă … teama de a eșua. Dar la „adio” n-am înțeles niciodată. E doar o prelungire proastă a unei situații care oricum se va sfârși …

  4. pe vremea mea… (:-)) se spunea te iubesc atât de uşor încât încerc să înţeleg ce este acum… şi nu reuşesc. nu-mi vine să cred că ar fi greu să spui asta! e atât de melodios că iese dintr-o suflare…

Împarte o felie de grapefruit :)

