Friends

Prietenii…Aş avea nevoie de nişte prieteni buni, care să mă întrebe ce fac nu doar când am un status trist pe Yahoo sau Facebook şi pe care să nu-i caut doar când simt nevoia să vorbesc cu cineva- să îmi vărs necazurile, ca într-un coş de gunoi, nedegradabil.

Cred că e cel mai greu lucru întâmpinat, până acum, aici. Am încercat să îmi menajez părinţii, fiind mereu plecată- aveau deja destule griji. Ar fi trebuit, cred, să îi las pe ei să fie părinţi, iar eu să fiu copil. Uneori, un umăr de plâns e cel mai bun sfat, e cea mai bună încurajare. Dacă ai un prieten bun, apreciază-l şi din partea mea.

11 thoughts on “Friends

  1. prietenii adevărați și cel mai greu de dobândit sunt prietenii care te susțin în momente grele.Când totul merge ca pe roată ești mai înconjurat de oamenii.

  2. cea mai buna prietena ar trebui sa fie mama ta…ea se bucura sincer,plange cu tine,nu te tradeaza si chiar daca are si ea o alta buna prietena nu te barfeste….zic si eu…..

  3. Chiar asta fac in fiecare zi…le multumesc prietenilor pentru exista. Mult curaj si fii mereu tu, sunt sigur ca se vei gasi mereu maini atinse atunci cand vei avea nevoie sa te sprijini de ele🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

