Fashion by Grapefruits

Menţionez, de la bun început, că eu nu le am cu moda, deşi fratele meu e designer vestimentar. Mie îmi place să mă îmbrac după sufletul şi dispoziţia mea. Nu-mi place să nu am măcar un buzunar, parcă îmi cad mâinele din umeri, chit că nu trebuie neapărat să bag mâna în el, doar să ştiu că e, acolo, next to me. Îmi plac la nebunie curelele, eşarfele şi broşele (exclus cele cu pietre).

Nu-mi place, dar deloc, să îmi iau haine după ultima modă. A fi la modă, după mine, înseamnă să fii diferit. Vara trecută, din tot sufletul vă spun, m-am săturat să văd fuste cu volănaşe, colorate şi înflorate după aceeaşi croială. De la Zara, de la Terranova, de la magazinul de pe stradă şi de la metrou- cu mari variaţii de preţ. Aşa cum mi-au zgâriat călcâiul lui Ahile încălţările alea odioase, nici tu balerini, nici tu cizme- o cureluşă în jurul gleznei şi cu unghiile la vedere.

O altă prostie, pe care n-o înţeleg şi n-o aprob: accesoriile, alese greşit, pentru a fi la modă, cum ar fi ochelarii stil nerd- care nu se potrivesc oricui, nici din cauza fizicului, dar mai ales din cauza personalităţii. Ochelarii nerd trebuie să te reprezinte, altfel arăţi ca un arici cu baloane. Gata, atât. Mai bine mă joc puţin pe :arrow: my envy. Cred că stilurile de jos mă reprezintă cel mai bine- în funcţie de ocazie: casual sau elegant.

6 thoughts on “Fashion by Grapefruits

Împarte o felie de grapefruit :)

