În rând cu fetele

Mi-am luat geantă din aia mare, în care îţi pierzi toate lucrurile- motiv pentru care am avut mereu o gentuţă mică: pentru telefon, portofel, chei, şerveţele şi gumiţe (ochelari de soare, pixuri, fard şi alte lucruri neimportante). Da, ironic, toate îmi încăpeau într-o geantă mică. De acum cred că pot să car laptopul, parfumul, pieptenele, foarfeca şi alte lucruri mai neimportante.

Trebuie să fac ceva cu motoceii ăia, că nu-i suport, dar în rest, mi-a plăcut culoarea, pentru că se asortează cu hainele mele colorate, n-am vrut o geantă neagră. Niciodată n-am avut o geantă neagră şi zic niciodată în speranţa ca într-o zi să îmi placă şi mie lucrurile astea girly. Women…

10 thoughts on “În rând cu fetele

  1. Ce geantă supeeeeer :X S-o porți sănătoasă și încearcă să nu pui prea multe în ea :)) Mă confrunt cu exact aceeași dilemă…am o geantă mică și aparent îmi încape în ea tot ce am nevoie, dar nu mă pot înțelege cu mine în ultima perioadă, drept pentru care îmi trebuie o geantă mult mai mare :))

  2. Si eu umblam numai cu posete mici, in care imi incapea (!) pana si costumatia de club de dupa, daca eram cumva plecata in oras de dimineata pana seara. De cand umblu cu poseta mare, stau 5 minute in fata usii sa-mi caut cheia, 5 min la metrou sa-mi caut cartela, 3 minute sa-mi caut telefonul cand suna (noroc ca vibreaza)…asa ca…succes cu noua geanta!

Împarte o felie de grapefruit :)

