Cu fundu’n Zambia

:arrow: Vă amintiţi masa de foosball la o liră? Adevărul e că avea mici defecţiuni, motiv pentru care a trebuit să sacrificăm fundul din bucătărie, ca să facem suprafaţa de joc mai netedă (mi-e greu să explic modul în care am meşterit, ideea e că am pus cumva fundul sub tăblia respectivă, ca să stea mai dreaptă- din lipsă de timp, nerăbdători să jucăm mai repede)
Azi am dat masa unei asociaţii care strânge jucării pentru copiii din Zambia. Bineînţeles, cine s-a mai gândit la fund? Şi, uite aşa, fundul pe care am tăiat 3 luni toate cele, s-a dus azi în Zambia. Cine ştie, după 2-3 partide de foosball, poate se apucă şi de bucătărit. Un lucru e clar: am mărit valoarea mesei! Staţi liniştiţi, mai am un fund. Fund de bucătărie! Şi avem şi altă masă, fără defecte de data asta. Manchester table. Glory, glory Man United! (…and Girls)
Poza Dacă aş avea o masă din asta, sigur aş câstiga, prin intimidarea adversarului😆

3 thoughts on “Cu fundu’n Zambia

  1. In cazul in care o sa ai o masa ca cea din poza, iti recomand sa imbraci “fetele” in costume de baie. Cred ca asa ai avea mai mult succes la intimidarea adversarului ;))

    Am jucat si eu la un prieten, e distractiv. Iti trebuie atentie si desteritate. Oricum, e funny😉

  2. Si ma gandeam… ce Doamne o fi asta fund fund fund… Doar n-o fi parte anatomica.

    Dau si eu un search pe google, si ajung la concluzia, ca aici, in zona mea, Alba, Cluj, Bihor… este cunoscut ca si “dog”, sau dog de lemn.

Împarte o felie de grapefruit :)

