Răutăcioşilor!

Nu înţeleg de ce unii trebuie să scrie cum se termină un film/serial? Lasă-i şi pe alţii în suspans, lasă-i şi pe alţii să urmărească cu interes. Eu nu mă uit la trailere, nici nu citesc despre film, ca să văd despre ce e vorba. E de ajuns să văd o secvenţă şi, dacă e de pe la jumătatea filmului (în care văd dacă moare sau nu, dacă o pupă sau nu, etc) ce rost are să mă mai uit?
Am vrut şi eu să mă uit la Grey’s Anatomy şi, deşi sunt abia la sezonul 2,  ştiu deja cine moare, cine nu rămâne cu cine, cine pleacă din film. Nici nu-mi vine să mai urmăresc restul sezoanelor. Chiar şi atunci când recomanzi un film, nu trebuie să îl povesteşti, că să îmi demonstrezi că merită văzut. Ufff!

10 thoughts on “Răutăcioşilor!

  1. Ok,recunosc!
    vino sa ma pedepsesti pt detaliul ala de pe facebook…
    insa nu a fost cu intentie… am sorbit serialul ala si din cand in cand imi mai schimbam statusul cu cate ceva din serial (can’t blame me, vedeam vreo 6-7 episoade pe zi la un moment dat) eu nu stiam de el, stiam doar de ea… si chiar m-a lasat masca acel eveniment… insa si stiind de ea m-am uitat mai cu foc, sa vad ce si cum se intampla.
    eu unul de cand mi-am luat niste tepe mari cu cateva filme nu mai am curaj sa ma uit la vreun film fara sa vad un trailer sau macar un promo, o recomandare ceva…

      • pai da, dar stii cum a murit? stii ca a murit facand…(nu, nu sex) si cum a incasat echipa socul? cum au trecut mai departe? cred ca nu, si totusi, cred ca ai vrea sa stii…

        (that shonda rhimes it’s such a bitch!)

  2. Nici eu nu urmaresc trailere. Ma dispera cand arata faze din film.. si cand ma uit la film deja stiu cum sta treaba in momentul respectiv.

  3. Cei mai multi review-eri de film, au prostul obicei de a descrie firul narativ, chiar si pe jumate. Un film trebuie descris in cateva cuvinte cat sa faca o idee generala.

Împarte o felie de grapefruit :)

