12 thoughts on “Cum să vezi pozele pe Facebook în vechiul format?

  1. Eu folosesc combinatia Google Chrome + extensia Facebook Photo Zoom, scutesc o groaza de timp, plus ca nu mai trebuie sa dau click pe fiecare poza pentru a o mari.

    Am inteles ca a aparut extensia asta si pentru Firefox, insa nu am testat.

  2. Au trebuit sa bage si astia de la facebook ceva nou , si na … cum nu au stiut ce sa mai faca au modificat vizualizarea pozelor , asa se intampla cand nu ai ce face :))
    Si mie imi placea mai mult vechiul facebook , nu numai prin faptul cum erau vizualizate pozele dar si “peretele” era mai Ok …🙂

  3. Sau mai este o varianta: Dai la link-ul unei poze “open in new tab/window” si iti deschide in formatul vechi.

    Intradevar e o porcarie ce au facut, chiar si cu noul profil acum devenit vechi cu care, in mod surpinzator, m-am obisnuit. Din pacate nevoia de noutate face sa dispara ceea ce nu trebuie modificat niciodata.

Împarte o felie de grapefruit :)

