Bani, iubire, fericire…

Pentru unii oameni, starea materială este foarte importantă- poate de aceea se axasează mai mult pe carieră. Am avut perioade şi de lipsuri, şi de bine, şi de lux. Diferenţa dintre ele, ÎNTOTDEAUNA, a făcut-o cel de lângă mine.

Eu nu pot să mă bucur de un job, oricât de bine plătit n-ar fi, dacă nu am la cine să vin acasă, dacă n-are cine să mă susţină, dacă n-are cine să mă laude pentru ceea ce fac, dacă n-are cine să mă încurajeze. Pe de altă parte, nici nu poţi să te duci la muncă supărat, din cauza problemelor din familie- pentru că îţi vine să te duci în lume, să nu mai vrei nici bani, nici şef sâcâitor, nici colegi, nici viaţă socială, nimic.

M-ar fi de ajuns o viaţă modestă, un job modest şi ce mai are nevoie omul, doar dacă aş avea linişte în casă- un soţ (iubit) care să însemne totul pentru mine, iar eu să însemn totul pentru el. Nu mi-ar trebui nici bijuterii, nici maşină, nici vacanţe, ci doar zile ca să pot profita de fiecare dimineaţă şi seară alături de el.

Poza: Alex G

4 thoughts on “Bani, iubire, fericire…

  1. “Eu nu pot să mă bucur de un job, oricât de bine plătit n-ar fi, dacă nu am la cine să vin acasă” – sau sa vii nervos acasa de la jobul ala bine platit.. si respectiva sa-ti mai creeze o alta gramada de nervi.

    Sa nu uitam si de insistentele unora, cand vii de la servici.. si te iau la intrebari. Dupa ce ca ai avut o zi NASPA si tu ai o stare de nervozitate… iti strica si seara, in loc sa abordeze altceva mai frumos, caci rahatul de peste zi, in ziua respectiva e bine sa ramana IN URMA, nu adus in fatza.. reamintit.

    In alta ordine de idei.. poza e ADORABILA😎

  2. Eu zic ca nu e bine sa fii “totul” pentru nimeni, si nici ca cineva/ceva sa fie “totul” pentru tine. Cred ca atat jobul, cat si oamenii din viata ta (fie de la job, fie cei de acasa) sunt niste DARURI de la Dumnezeu pentru tine, si la randul tau, esti un dar pentru ei si trebuie sa iti implinesti menirea… succes!

  3. E adevărat că cel mai bine pentru om e să nu fie singur, dar dacă persoana cealaltă nu apare doar nu o să disper și mă dau primei care iese în cale. Eu personal consider că o viață frumoasă o poți avea dacă ai atât cât îți trebuie și știi să apreciezi tot ce ți se oferă. Mai nimeni nu apreciază faptul că are șansa să mai deschidă ochii încă o zi, că are picioare sau poate să audă, să râdă. Astea sunt lucruri care dacă nu le-ai mai avea într-o zi ar fi tare greu. Dacă jumătatea o vei găsi atunci e și mai bine, dar nu e musai🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

