Căsuţa noastră, cuibuşor rezidenţial…

Cu siguranţa, fiecare dintre noi, ne dorim o căsuţă pe care să o decorăm pe gustul şi personalitatea noastră, unde să ne mutăm cu jumătatea şi s-o transformăm, dintr-o cutie cu pereţii reci, într-un cămin. Eu aş opta pentru un apartamen într-un bloc nou. Cel puţin ştiu că nu risc să fiu bulinată cu roşu, că nu îl inund pe vecinul, de fiecare dată când se sparg ţevele vechi de zeci de ani.
Citind despre piaţa imobiliară din România, am găsit mai multe informaţii, inclusiv despre Prima Casă. Am impresia că tot mai mulţi tineri profită de avantajele unui credit (asumându-şi, bineînţeles, şi un risc) pentru a cumpăra o casă. Aş face la fel, decât să dau aceiaşi bani pentru chirii exorbitante, mai bine plătesc ratele la casuţa mea.
Harta Bucuresti, în acest sens, oferă cumpărătorului o expunere a zonelor rezidenţiale. Din experienţa din domeniu, am ajuns la concluzia că rezidenţial nu înseamnă neapărat luxos de scump , ba chiar accesibil, având în vedere toate avantajele: preţ, zonă, parcuri, şcoli, magazine, locuri de muncă, etc.
În cazul în care cauţi apartamente de vanzare in Bucuresti, în blocuri noi şi în zone rezidenţiale, la preţuri bune, studiază piaţa imobiliară, compară preţurile şi consultă legea. Fii informat.

One thought on “Căsuţa noastră, cuibuşor rezidenţial…

  1. Eu imi doresc de muuuult un apartament exact in centrul Bucurestiului :”> don’t know why…mi s-ar parea foarte artistic si romantic. Cu toate astea, nu vreau sa aud de preturi :))

Împarte o felie de grapefruit :)

