Gone to Amsterdam

Plec în croazieră la Amsterdam, 2 zile cu vaporul şi o zi pe uscat. N-o să am calculatorul la mine şi, dacă n-o să am altceva mai bun de făcut, o să scriu de pe telefon. Când mă întorc, vă povestesc tot-tot, cu atât mai mult, cu cât săptămâna viitoare sunt în vacanţă.

Încă n-am împachetat, am avut o zi nebună. Vă mulţumesc mult pentru urări- sincer m-am simţit mai bine, ştiind că unii străni îţi pot fi mai aproape decât alţii pe care se presupune că îi cunoşti.

Nu ştiu multe despre Amsterdam, dar mă bucur- măcar nu am idei preconcepute sau imaginare, aşa că nu ştiu la ce să mă aştept, iar asta e bine. Cu siguranţă o să îmi placă, n-are cum altfel. Ne vitaminizăm în 3 zile- promit, am atâtea idei în cap- trebuie să scap de ele. Pup wordpress-uieşte!

16 thoughts on “Gone to Amsterdam

  1. Hey!😀
    Iti doresc o vacanta excelenta, NUMAI lucruri foooooarte bune. Si eu voi merge intr-o vacanta, insa mai am de asteptat…:(. Ai grija sa nu ma lasi neanuntata despre vacanta ta, caci eu am avut ocazia sa merg, insa nu am mai mers, dintr-o pura prostie :((.
    Asa ca, iti doresc doar cele bune, iar cele mai putin vesele, sa se vaccineze cu veselie. :))
    Take care! >:D<

    Much Love,
    Bixa<3

  2. Ma bucur pentru tine, mai ales ca stiu la ce te vei “expune”. Se spune ca daca nu mergi seara pe strada Felinarele Rosii, e ca si cand nu ai calcat prin Amsterdam.
    Sincer mie mi-a placut Amsterdamul mai mult ziua, decat noaptea.
    Si poate te repezi si pana in statiunea Zandvoort, care este cam la vreo 30 de km distanta fata de Amsterdam. De pe-acolo am postat si o fotografie care mi-e tare draga:
    http://www.gabrielaneagu.info/2010/09/14/si-eu-am-cochetat-timid-cu-aparatul-de-fotografiat/

Împarte o felie de grapefruit :)

