I’m young, cute and all the best

Nu ştiu cum se face, dar în fiecare an, pe 15 februarie, e ziua mea. Oficial, totul începe după ce mă sună mama şi tata, bineînţeles fiecare încearcă să fie primul. De obicei mama mă suna prima, iar tata mă face să plâng- mă emoţionează până în adâncul sufletului. Apoi fraţii, pe rând: 1, 2, 3 îmi reamintesc că sunt cea mai cea dintre cele mai cele!

Anul acesta, felicitările au început cu 2 ore mai devreme. Stăteam cuminte- cu vopsea de păr în cap şi cu epilatorul în mână când addicted mi-a urat la mulţi ani. Uitasem, am crezut că se referă la Valentine’s Day. Eu, cam de 4 ani, tot uit de ziua mea. A început perioada când trebuie să mint în privinţa vârstei şi, atâta timp cât înfăţişarea îmi permite, pot eu să vă spun adevărul, că am 24, şi tot n-o să mă credeţi.

Eu îmi doresc tot ce o să îmi uraţi, atâta timp cât vine din suflet, trebuie strâns în inimă. Aşa cum spun mereu, mi-a dat Doamne-Doamne întotdeauna mai mult decât mi-am dorit, de aceea mă simt un om fericit şi iubit şi nu-mi doresc decât oameni dragi alături, iar împreună cu ei să mă bucur de tot ce îmi oferă viaţa. Vă pup vitaminos pe toţi şi vă mulţumesc :*

64 thoughts on “I’m young, cute and all the best

  1. Vai, Grepf, chiar nu arăți de 24.🙂 Dar deloc !!! Uite eu îți doresc să ți se păstreze trăsătura asta frumoasă …😀 Să fii veselă și iubită și sănătoasă :* La mulți ani ! Am vrut să-ți scriu pe Facebook, dar știam că o să scrii un articol, așa că am așteptat.🙂

    • Vai, ştiu :)) Câteodată e incomod- de exemplu când vreau să mă angajez, dar în rest, sunt foarte fericită că arat de 15 ani. Îţi mulţumesc pentru urare, îmi doresc să îmi păstrez trăsătura asta, nu de alta, dar 24 îs 24 :))
      Pupici!

  2. Ești exact ca-n titlul ales postării, fata moșului și îți doresc să crești mare sănătoasă și fericită cum numai prințesa părinților tăi poate să crească ! La mulți ani !

  3. Eu tot sub treizeci am, tot varsator sunt si tot un om fericit si iubit ma simt. Inteleg bine sentimentul. Sa ai parte mereu de tinerete si de oamenii dragi pe care ii vrei!
    Multi ani frumosi si plini, draga mea!

  4. La multi ani Grapefruits!
    Sa fi fericita, sanatoasa, si sa ne incanti cu tot atatea articole frumoase ca si pana acum!

  5. La multi ani,Grapefruit! Sa fii sanatoasa si sa reusesti sa treci peste tot ce este provocare,in viata ta :))! Am azi doi sarbatoriti..tu si baiatul meu :))!
    Deci,numai ganduri bune.

  6. La multi si fericiti ani!
    Important este nu sa fii tanara, ci sa te simti tanara, indiferent de varsta pe care o ai. Asa ca, sa te simti tanara si, lucrul cel mai important, sa te simti iubita!

  7. Auzi?
    Voci razlete se aduna din colturi de blogosfera, afland ca astazi este ziua ta, si cat ai clipi, corul este gata.
    La un semn toti canta cu bucurie :
    “Muti ani traiasca, multi ani traiasca, la multi ani!”
    Cineva intreaba:
    “- Cine sa traiasca?”
    “- Grapefruits sa traiasca! Grapefruits sa traiasca!”, raspund eu. 😛
    Laaaaa muuuuti aaani! , canta tot corul.😀

  8. Îți fac și aici o urare😀 Îți doresc ce nici nu ți-ai imaginat că ai putea primi, să ai parte de atâtea surprize plăcute în viață încât să le uiți numărul și sănătatea să fie la picioarele tale. Îți doresc să strângi în jurul tău cele mai minunate persoane și să le păstrezi aproape. Îți urez tot ce poate fi bun și bine pe lumea asta. La mulți ani grapefruit unic :*

    • P.S: Când citești să citești cu bucurie și entuziasm căci așa a fost scris.😛
      P.S2: Nu va mai trebui să minți referitor la vârsta ta. De la 25 de ani ai voie orice în Anlgia😛

  9. La mulți ani!

    Să ai parte de tot ce îți dorești, un viitor luminos oriunde simți tu că îți este locul în lume, oameni minunați în jurul tău, mai multă iubire decât ai până acum și să vizitezi multe locuri frumoase!😀

  10. Pentru ca astazi este o zi speciala pentru tine, ma alatur si eu celor ce-ti doresc sa ai parte in viata numai de momente unice, de tot ce-ti doresti, de sanatate si nu in ultimul rand foarte foarte mult noroc, ca vorba aia sanatate au avut si cei de pe Titanic si nu le-a folosit la nimic. La multi ani fericiti!!!

  11. Ma alatur celor de aici si-ti trimit toate gandurile bune ! Sa ai parte de tot ce e mai bun si frumos ! Tot ce-ti doresti sa ti se intample ! Si cred ca nu ai ajuns inca la varsta la care trebuie sa minti cati ani ai !😛

  12. La Multi Ani! Multa sanatate si tot ce-ti doresti sa ti se implineasca.🙂

    Vad ca avem aceeasi varsta… cu cateva zile diferenta😛

  13. Si daca tot au inceput urarile cu 2 ore mai devreme, de ce sa nu continue 2 ore mai tarziu .. ??? Soo … iti doresc in acest nou an ca viata sa-ti fie plina de bucurie, pace si dragoste. Dumnezeu sa-ti vegheze fiecare pas si zilnic sa-ti descopere frumuseti & bogatii felurite.
    I’ll see … will be great😀

  14. La multi ani! Sa ramai mereu copil, sa nu uiti sa zambesti, sa iubesti si sa fii iubita, sa visezi si sa iti vezi visurile implinite. :*

  15. 24 + 4 = 28
    Deci, ai 28 de ani (femeia, când îşi declară vârsta, scade ÎNTOTDEAUNA măcar patru ani!).
    Era o întrebare: De ce femeile de 30 de ani arată mai bătr’ne decât bărbaţii de 30 de ani? Răspuns: Pentru că bărbaţii împlinesc 30 de ani … numai o dată în viaţă!
    Oricâţi ani ai avea, îţi doresc: Să fii iubită de cine vrei tu!

Împarte o felie de grapefruit :)

