Grapefruits fără baterii

Mi-ar plăcea să fiu telefonul unui împătim de gadget-uri. Ştiu că aşa n-aş rămâne niciodată fără baterie, în afara faptului că i-aş fi omului de folos, chiar indisponibilă. Slava Domnului, pe mine telefonul mă ţine destul de mult, poate şi pentru că nu folosesc atât de des aplicaţiile ca Facebook sau Twitter.

Pe de altă parte însă, de exemplu fishuc, îţi foloseşte câteodată telefonul pe post de navigaţie, consumându-i enorm din baterie, iar cea mai bună soluţie, în cazul acesta, este un incarcator (auto super USB, ca să îl pot folosi şi la iPhone, şi la MP3/MP4 sau GPS) sau un alt acumulator extern. Am citit despre acumulatorii externi numai lucruri de bine şi chiar mă interesează dacă unul din voi a experimentat aşa ceva pe propriul telefon.

Pentru Grapefruits sunt foarte importante şi accesoriile, în afară de aplicaţiile oferite de un Smartphone- altfel simt că nu am decât un telefon, nu un telefon al meu sau un laptop al meu. Momax, de exemplu, are o gamă variată de accesorii, chiar şi pentru modelele mai noi de pe piaţă ( HTC, BlackBerry, LG, Nokia, Samsung, Apple, LG,Motorola, Sony Ericsson, Acer, Toshiba, Asus), iar dacă compari preţurile, ieşi cu siguranţă în câştig.

Pentru siguranţa telefonului sau a Ipodului meu am nevoie de husa şi folie de protectie– în cazul în care vrei să îl vinzi, poţi scoate un preţ destul de bun, dacă telefonul/Ipodul arată în stare impecabilă, fără să fie zgâriat. De altfel mi se pare păcat să nu ai grijă de ele, după ce te-au costat ceva bănuţi.

Pentru cei care folosesc iPhone, Ipod sau HTC, care accesoriu vi se pare cel mai important şi ce v-aţi dori în plus, pentru performanţă? Şi, o altă curiozitate, de unde vă cumpăraţi accesoriile; preferaţi produse originale? Mergeţi pe premiza: -Dau un ban, dar ştiu că face? sau cumpăraţi ceva mai accesibil, convinşi fiind de aceleaşi performanţe?

3 thoughts on “Grapefruits fără baterii

  1. Folia de protectie, fata spate, lateral de la iShield [ http://www.ishield.ro/ ] . Asta am folosit si la iPhone-ul 3G, asta o am si la 3Gs-ul de acum si-o are si prietenul pe-al lui telefon. Pana in momentul de fata nu ne-a dezamagit, eu una am folia pe telefon de 1 an si nu s-a dezlipit, nu nimic!

Împarte o felie de grapefruit :)

