Fii fericit că poţi să fii fericit…

Fericirea e ceva în porţii mici? Asta a fost inventată de oamenii care s-au mulţumit cu ceea ce au primit în viaţă, de oamenii care au colecţionat cutii mari, de la cadouri mici. A fi mulţumit cu ceea ce ai- nu e o împlinire, e o resemnare.

Oamenii mari mereu îţi spun că, nimic din ceea ce te face să suferi, nu se merită. Nu se merită să te consumi, nu se merită să îţi pierzi timpul, nu se merită să îţi toceşti mintea cu gânduri care nu îţi aduc bucurii. ( Tocmai mi-am descreţit fruntea)

Azi mi-am cumpărat 4 oje, de nervi, de supărare. Acum realizez că şi de nevoie. Nu ştii niciodată câtă bucurie îţi pot aduce nişte culori. Eu nu le am cu lucrurile astea feminine: cu oje, cu machiaje, cu extensii, etc, dar se pare că au un efect vizual benefic. Bring some color in your life: cumpără nişte oje colorate, nişte flori, nişte jeleuri şi fii fericit pentru asta. Dacă aş fi avut nişte culori, aş fi pictat- îmi place mirosul de uleiuri.

Mi-am tot îmbolnăvit mintea cu gânduri care tremurau de frică şi pe care le-am învelit în speranţă, ca să se facă bine. Curajul, însă, nu vine la oamenii menajaţi. Ştii când răceai în copilărie pentru că mâncai ţurţuri? Nici o pastilă, nici o injecţie şi nici o ameninţare părintească nu mi-au alungat plăcerea asta. Până când am crescut şi mi s-a făcut frică şi de încercare, şi de eşec, şi de reuşită…

Poza: alexmarinescu.tumblr

7 thoughts on “Fii fericit că poţi să fii fericit…

  1. A fi mulţumit cu ceea ce ai- nu e o împlinire, e o resemnare.” … dap, exact asa suntem invatati sa gandim si asa si gandim … pana cand ajungem sa intelegem ca cei care “se multumesc cu ce au” de fapt “nu vor mai mult sau altceva” …

  2. Ha ha🙂 Eu pana pe la 17 ani am avut mereu unghiile ojate fiecare in cate o culoare. Mereu am purtat haine colorate si niciodata negru. Mi se pare prea.. morbid.
    Zic unii ca este elegant. Este.. in ideea asta am si eu vreo 3 rochite de ocazii.. in rest numai culori vesele. Ajuta mult. Si se spune ca nu e crestinesc sa te imbraci mai mereu in culori inchise.. atragi..pe cine nu trebuie.
    E culoarea mortii si nu e bine. Acum na, fiecare cu ce ii place si ce are.🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

