‘Cause winter hates your face!

E unul din sloganurile pentru produsele de îngrijire care mă face să mă gândesc: -Ooops, azi m-am dat cu cremă? Din fericire, ptiu-ptiu, am un ten pe care îl iubesc, nu mi-a făcut niciodată probleme, nici în adolescenţă, nici acum şi, din câte observ, n-o să mă plâng nici la 30 de ani- îmi doresc să transmit asta copiilor mei.

Cu toate că este ascultător, încerc să folosesc câteva produse, în speranţa că şi tenului meu îi plac. De exemplu seara, mă spăl cu soluţie de curăţat de la Nivea sau Garnier (îmi plac şi produsele de la Gerovital) şi folosesc loţiune tonică, tot de la Nivea (îmi place că îmi lasă pielea fină, dar şi pentru că are miros subtil)- nu mă dau cu cremă. Dimineaţa, după ce mă spăl, folosesc o cremă hidratantă de la Aloe Vera, pentru ten normal, ca să ma simt bine toată ziua- în special dacă e rece sau bate vântul.

Îmi mai place să îmi fac maşti- argilă cu lapte sau argilă cu infuzie de ceai. Mi-a plăcut într-o vreme masca de la Oriflame- cea din brusture-căruia îi duc dorul. În ce aş mai investi bani? Într-un fond de ten calitativ, atât prin acoperire, dar şi prin protecţie. N-aş mai da banii pe demachiante. Ca sfat, pentru mine-pe viitor, să am grijă de zona gâtului, a decolteului şi de mâini. God, I’m girly!

One thought on “‘Cause winter hates your face!

Împarte o felie de grapefruit :)

