Un gând [41]

…şi dacă pot să plâng din cauza unui film, de ce să nu pot plânge din cauza realităţii mele? De ce să mă prefac ca fiind puternică? Ca să devin insensibilă? Mulţumesc, se pricep alţii mai bine la asta, iar eu nu vreau să devin “alţii”. Mie îmi place de mine.

Actorii din viaţa mea se rănesc cu adevărat, montajul nu e fals şi nici măcar regizorul nu ştie cum va fi sfârşitul. Un film bun îţi rămâne mereu în mine. De altfel, e păcat să trăieşti un film prost, de care să nu-şi amintească nimeni.

Pentru petitbeure

13 thoughts on “Un gând [41]

  1. Vai, nici nu cred ca ai idee cat inseamna pentru mine postul asta.
    Ma bucur ca te-ai gandit la mine. Multumesc pentru cuvintele frumoase. Vai.
    Mi-ai facut perioada proasta sa para normala. E in ordine sa fiu trista. Nu ma arata slaba, ci doar umana.

    • Biscuite, ştiu cum te simţi şi la partea cu durerea, şi la partea cu scrisul pe blog. Eu îţi mulţumesc, pentru că de la tine m-am inspirat şi de la Grey’s Anatomy, din cauza căruia am plâns, ca frăieruca, aseară.

      Bineînţeles că e în ordine să fii tristă, te doare. N-ar mai fi însă la fel de normal dacă o să laşi durerea să te domine, să îţi faci şi mai mult rău decât îţi este. Până atunci însă, când o să fii gata, scoate tot din tine, fie prins scris, fie prin altă metodă.

      Te îmbrăţişez!

  2. I se potrivește ca o mănușă Sorinei😛 Eu am spus mereu că viața bate filmul pentru câ oricâtă inspirație ar avea un scenarist, toate ideile care îi trec cuiva prin cap nu sunt altceva decât lucruri pe care le-a văzut sau le-a auzit. Filmele gen fantasy sau SF până la urmă ar fi cam singurele care nu prea au treabă cu viața reală..și Horror. Dar niciun film care are la bază relații interumane, pasiune și dragoste nu va bate niciodată viața reală. Fiecare suntem niște actori de oscar în fiecare zi.

    • Atunci plângeam din alte motive; atunci aveam curajul să îmi şterg lacrimile şi să o iau de la capăt. Dar când nu mai există *capătul celălalt* nu trebuie să te ţii de fir, ci să îi dai drumu.

  3. Fetelor, scuturati-va pletele-n soare, priviti cerul, bucurati-va pentru intelepciunea pe care o aveti!
    Este timpul sa rasara ghioceii zilelor noilor prietenii, sincere si curate ca si plapandul lor trupusor!😛

  4. Eu nu pot sa fiu insensibila…nici macar daca sunt inconjurata de oameni.Mereu mi-am exprimat sentimentele, bune sau rele…de ce sa nu-mi arat adevarata fata?Sunt slaba, plang…

Împarte o felie de grapefruit :)

