Sexul de împăcare

Părerea mea, personală şi personală, e că sexul de împăcare e pentru fetele care mimează orgasmul. Nu-mi pot imagina altfel cum să faci dragoste cu un bărbat cu care te-ai certat şi cu care, cel mai probabil, nici n-ai avut o discuţie serioasă despre problema care a cauzat cearta.

Sexul de împăcare e doar un clişeu, o modalitate de a-i arăta bărbatului că, deşi te-a supărat, nu poţi trăi fără el, nu poţi rezista fără el. Şi mai vrem, unele dintre noi, să fim iubite pentru ceea ce suntem, nu pentru fund şi sâni. Puţin respect, fetelor!Nu ştiu ce înseamnă pentru bărbat sexul de împăcare, dar mie, personal, mi se face silă când aud expresii de genul “-Sexul de împăcare e mai bun.” Ah, şi de aici, cât orgoliu hrănit!

Cel mai probabil se exclud alte amănunte importante dintr-o relaţie, nu de alta, dar unii numai sex de împăcare ar face, de la o zi, la alta. Cum să faci dragoste cu cineva pentru care ai resentimente? Cum să te simţi bine? Mimăm doar sexul sau întreaga relaţie?

Poza: Elena Vyatkina

15 thoughts on “Sexul de împăcare

  1. Sexul de impacare e bun si o sa stii asta cand o sa ai parte. Sexul de impacare e chestia dupa certuri mici, cand nu sunt resentimente puternice. Si chiar dupa o cearta mai mare, daca il iubesti pe cel de langa tine si esti super atrasa de el, de ce sa fie un cliseu? E mai bun pentru ca e mai “salbatic”, mai cu pofta.
    Mimarea orgasmului si sexu’ de impacare sunt total paralele. Zic si io, nu dau cu paru, tough.

  2. Eu n-o iau doar asa..

    Uite un exemplu: Ne certam.. stam o zi, 2 certati.. in a 3-a.. ne punem pe discutii.. stam ce stam si dupa o LAMURIM si revine totul la normal. Dupa zilele astea.. dorim sa facem sex, caci deh, doar am fost reci unul fata de altul, am stat “separati” cum ar veni. Ei bine, asta a incununat impacarea implicit we have sex de impacare😀 iar de lamurit deja am facut-o. Deci happy end.

  3. Sexul ai spus? Pai asta spune tot:))) este sexul si nu dragostea de impacare…parerea mea este ca intradevar asta nu rezolva in totalitate problemele, acolo unde exista, insa, e bun tare:))) mai salbatic, mai cu pofta de cele mai multe ori…si parerea mea, cine nu il savureaza nu prea face dragostea asta cu pasiune…o fii ea dragoste dar daca o faci mereu lesinat de sentimente… mai bine bea o bere:))) parerea mea…sper sa nu supar pe nimeni:)))

  4. Revin…depinde la ce impacari te referi… ca daca ti-a zis ca iti da papucii…este altceva decat daca ne certam pentru chestii marunte…si daca totusi se lasa cu sex… concentrare maxima ca nu se stie cand il mai prinzi:)))

  5. Te hazardezi… Nu te comporta ca si cand ai trecut prin viata si ai trait tot ce se putea trai.🙂 Involuntar, spontan si salbatic, sexul de impacare poate fi suprem.🙂 Si are mesajul lui ascuns, mai putin definit.

  6. Hmm…..e ceva mai complicat…adica, in principiu si Lusio are ceva dreptate in ce spune. Insa, daca totul decurge asa cum scrii tu si dupa o cearta pe teme si situatii reale urmeaza sexul de impacare, la naiba, atunci se mimeaza totul. Iar unul barbat o astfel de situatie il face sa devin prea plin de el si pe alocuri abuziv in ideea ca orice ar face femeii, finalul e cel de mai sus…si el scapa usor.

    Eu nu cred ca tu te refereai la situatiile in care se mimeaza cearta ca un soi de preludiu🙂

  7. Mai ales eu ca ma aprind ca scanteia cand ma cert si-mi ia ceva timp sa ma linistesc dupa impacare…fix sex mi-ar mai trebui.Cred ca-l fac sa muste patul,nu nu de placere:))) Sunt temperamentala,deci chestia asta…pas!

  8. :))) Odata ma certasem cu fosta mea si dupa vreo ora de la cearta dorea sex de impacare (evident ca nu rezolvasem problema care crease conflictul). Asa ca am aprins-o, ca sa-i zic pe cand dorea sa treaca la fapte: “Nu nu. Ai fost rea, esti pedepsita: NO SEX!!!!” 1-0 pt mine :))))

    P.S. Dupa aceea am regretat si eu ca prea fierbea sangele in mine:))))

  9. Nu e adevarat ! E cel mai bun sex, cel mai dulce si dezvaluie cele mai sincere sentimente. Rezolvarea problemelor prin sedinta de consiliu sunt exact laba trista, pe langa o imbratisare spontana si un sex nebun.

    E ca si un sarut dupa ce primesti o palma.

  10. Stii… sexul de impacare vine imediat dupa impacarea propriu-zisa si e… buuuun.🙂 E momentul ala, de dupa nervii intinsi la maxim, dupa stersul lacrimilor, in care iti dai seama cat de mult tii la omul respectiv si cat de rau iti pare ca v-ati certat. Nu e vorba de mimat nimic, pentru ca nu faci sex cu o persoana fata de care ai resentimente. Faci sex cu una pe care tocmai ai iertat-o, una langa care tocmai te-ai hotarat sa ramai.

Împarte o felie de grapefruit :)

