Pofte româneşti [2]

Mi s-a făcut poftă de pufuleţi. Nu ştiu ce reprezintă pentru voi pufuleţii, dar pentru mine, pe lângă gustul pufoso-sărat, înseamnă şi amintirile de la cămin, împreună cu fetele: >> -Cătuţa, Corina, Dănuţa: vreţi ceva de jos (magazin)? Daaaaaa, pufuleţi!<< Mi-e dor de voi, de camera 28, de patul meu de la geam, de dulapurile alea mari şi de ratb-urile 90, 91 şi 69. Pereţii mai sunt M&M’suiţi?

Pufuleţii au fost mâncarea săracului, uneori. Ronţăiala de la film şi mirosul licenţei mele. Pufuleţii cu amintiri, la 70 de bani. Gusto. Neapărat Gusto. Alţii nu cunosc.

Poza

25 thoughts on “Pofte româneşti [2]

  1. Și mie mi s-a făcut poftă de pufuleți duminică. Am cumpărat 2 pungi împreună cu o prietenă și ne-am plimbat prin oraș mâncând pufuleți🙂

  2. Eu tocmai am mancat.😛 Asta vara am descoperit niste pufuleti care se cheama Nica si au chiar site: mynameisnica. Faptul ca l-au englezit pe nica m-a amuzat teribil.😀

  3. Pufuletii.. cea mai ieftina mancare, care umple stomacu😆

    Vorba unui amic:”Pufuleti cu niste apa.. fac stomacu plin”:mrgreen:

  4. Nice….mi-ai facut acum si mie pofta si nu numai asta, chiar sunt melancolic. Cand eram la tara, imi aduc aminte ca un tip de acolo avea fabrica de pufuleti, a renuntat la ea la putin timp si si-a facut moara….deh, era mai rentabila….dar acel om si unul din unchii mei erau bun prieteni si am mancat pe acele timpuri la pufuleti…vai, imi lasa gura apa :)))))

  5. heiiii daca ai facut cunostinta cu 90, 91 si 69 inseamna ca ne puteam intalni oricand !!! sunt ratb-urile vietii mele :)) si mi-ai facut pofta de pufu !

  6. Nepotica mea manca pufuleti acum un an si de la ea m-am molipsit si eu. Cateva luni era desertul preferat din casa, pana cand ne-am saturat.😛

  7. Eu mai stiu niste pufuleti din trecut.. (nu stiu daca era tot GUSTO) dar parca aveau o veverita pe ei.. iar la pufuleti se mai adauga ceva…… si erau DEMENTIALI.

    Mie de aia mi-e mai dor.

    Dar ca tot scrie Alina.. Noi mai avem gusto cu gust de cascaval.. goodieeeee😎😆

  8. oki doki sa iti vand eu un pont :D…si mie la fel ca si tie mi se facuse o data o pofta teribila de niste covrigei vanilati romanesti..de o eugenie..de niste PUFULETI….si uite asa am descoperit site-ul albinuta.co.uk….de unde iti poti comanda o multime de produse romanesti….mi-am luat 4 pungi de pufuleti..pe langa celelalte produse🙂..
    ps:eu locuiesc in wokingham….near reading…poate iti e de folos informatia.
    iti mai potolesti din pofte..:)

  9. Azi, un elev de clasa a II a manca pufuleti… mirosul lor ma gadila la nari, iar gura mi s-a inundat… am asteptat cu nerabdare terminarea orelor si m-am oprit la primul magazin, in drum spre casa… mi-am cumparat punga de pufuleti Gusto (astia mi se par cei mai buni si din astia manca si copilul)… am mers pe strada mancand pufuleti, ca un copil🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

