Pofte româneşti

Mi s-a făcut poftă de un covrig pe cuptor, la 50 de bani. Cu sare şi mac.

15 thoughts on “Pofte româneşti

  1. Grapes, in 2-3 ori o sa ies sa ma plimb putin… si o sa mananc un covrig cu siguranta🙂
    Mi-ai facut pofta…il voi manca pentru tine🙂

  2. pofta ta e atat de expresiva incat e contagioasa🙂. uneori si mie mi-e dor de lucrurile simple si gustoase….

  3. Initial cand am citit acest post nu mi-a fost pofta dar aseara nu stiu cum de mi-a aparut in minte imagine unui covrig cald cu mac si n-am rezistat tentatiei.

Împarte o felie de grapefruit :)

