What a day!

Am avut o zi… numai bună de povestit, alături de o cană de lăptic cald, oftând a viaţă. Dimineaţă am fost la muzee- Birmingham Museums and Art Gallery şi Ikon,  împreună cu proful şi alţi câţiva colegi. Nu doar aşa, de căscat gura la picturi şi obiecte- ci cu treabă: 30 de întrebări legate de obiectele din muzeu pe care trebuia să le completăm. A fost amuzant, în echipă câte doi- rătăciţi printre cele 34 de camere imense, căutând informaţiile necesare.

am completat întrebările imediat. Am terminat primii şi am primit şi premiu- 2 pungi cu dulciuri. În fine, partea grozavă a constat în faptul că intrarea în muzee este gratuită, ai oameni de-ai galeriei în fiecare cameră, gata să te ajute cu orice întrebare.

În cea de a doua galerie, Ikon, am găsit artă modernă şi neconvenţională: de exemplu, Instalation- muzică sau sunete ciudate într-o cameră întunecată, ca să îţi inducă anumite sentimente, dar şi alte obiecte abstracte din diferite metale, cu diferite proprietăţi magnetice.

Seară am fost sunată pentru anunţul cu privire la job. Din păcate nimic din ce m-ar interesa, din moment ce nu-mi doresc nici să pozez nud, nici sa fac masaj unor perverşi, nici-nici. E greu tare să fii fată cu principii în zilele noastre! What a day…

8 thoughts on “What a day!

  1. Ei si tu! Faza cu pozatul nud se incadra perfect la arta…. bine, nu stiu in care muzeu dintre cele doua ti-ar fi gasit un loc si cine ar fi ajuns sa te admire dar pentru binele artei se mai renunta la principii, nu? 🙂

  2. acum m-ai facut sa ma gandesc ca mi-ar place sa am o poza nud cu mine, nu o sa arat niciodata mai grozav.
    intrarea a fost gratis pentru ca sunteti studenti?

  3. Ce zi draguta, numai in desene animate am vazut asa ceva -elevii sa se duca la muzeu si sa primeasca chestionar de asta-😀. Super fain…

Împarte o felie de grapefruit :)

