Ţie îţi place blogul tău?

Mi se pare doar mie sau unele bloguri seamănă foarte mult între ele? Nu din cauza temei, nu din cauza subiectelor abordate, ci din contra- din cauza celor neabordate şi, ca să fiu pe înţelesul tuturor- bloguri fără prea mult conţinut, cu înşiruiri de imagini luate de pe Tumblr cu diferite mesaje simţite şi transmise de alţii.

Să fim sinceri, şi mie îmi plac unele mesaje, care sună mai frumos în engleză doar pentru că nimeni nu le-a scris în română, dar asta nu înseamnă că faci blogging. O să îţi dai seama în 2-3 ani că n-ai adunat decât gândurile altora- pe care nici măcar nu-i cunoşti. Observ trend-ul acesta la bloggerii începători sau mici (ca vârstă) şi nu-mi amintesc să fi făcut la fel, chiar dacă mă întrebam despre ce să scriu la început.

Zecile de imagini n-o să îţi aducă vizite, pentru că n-ai informaţie generatoare de căutări. Scrie. Scrie despre experienţele de la şcoală, despre prietena ta cea mai bună, despre certurile cu părinţii, despre menstruaţie, despre hobby-uri, despre visuri, despre cărţi, sport, probleme, bucurii, în general, despre ce ai vrut să scrii când te-ai gândit că ai nevoie de un blog.

Mie îmi place să citesc astfel de oameni, care fac din propria experienţă subiecte de discuţie şi chiar sunt curioasă cum sunt adolescenţii din 2011. Mai mult de atât, îmi sunt tare dragi bloggerii începători care promit multe, nu pentru Zelist, ci pentru viitorii cititori. În acest sens, mi-e drag de Myriam, de malli, de serginho, de smiley-opinion, de alleoancea, de Paul, de HellBoy sau andreihappyday. Nu neapărat pentru că sunt mici, începători sau buni, ci pentru că şi-au format un stil de a scrie şi de a interacţiona cu alţii din blogosferă.

O să mai urmăresc zilele astea alţi câţiva bloggeri începători şi o să mai adaug câţiva la lista mea de preferaţi, în speranţa ca unora să le prindă atât de bine laudele, încât să nu se lase de scris, ci să se apuce de scris, dincolo de imagini, dincolo de YouTube, dincolo de Google.

[Poza: chocolatetoughts]

47 thoughts on “Ţie îţi place blogul tău?

  1. 1.Ca să-ți răspund la întrebare: da, îmi place blogul meu.😀
    2.Ăștia ”mici” oricum n-o să reziste mult timp cu trend-ul pozelor și link-urilor, așa că se pot întâmpla două lucruri: ori renunță, ori se apucă de scris ceva ca lumea. Nu prea sunt de acord cu toate poveștile lor de la școală sau certurile cu prietenii, dar dacă le dă un pic de avânt … să zicem că merge.🙂

    • Grapes, si mie imi place blogul meu. Stii, citind articolul tau, mi-am adus aminte de o secventa foarte draguta din filmul “Enchanted” in care servitorul care era cam uratel, dar era si el indragostit il intreaba pe print : “Sir, do you like yourself?”. La aceasta intrebare primeste un raspuns pe cat de amuzant, pe atat de elocvent in ceea ce priveste icrederea in sine a unui om, care poate fi, ce-i drept, uneori si exagerata sau nefondata : “What’s not to like?”

      Anca, sunt de acord cu tine. Foarte putini au abilitatea de a scrie bine despre activitatile cotidiene😀.Insa, poate cu ajutor, dupa cum scria si Grapes, odata ce cresc si se fac “mari” le se schimba in bine si felul de a scrie pe blog😀

      Grapes, imi place initiativa ta🙂

  2. Eu cred ca e alegerea fiecaruia ce pune in blogul sau, e al lui, e cum vrea el sa fie…de cele mai multe ori blogul il faci pentru tine, pentru persoana ta nu pentru vizite sau rating…

  3. si mie imi place blogul meu. recunosc faptul ca sunt incepator si ca mai am foarte multe de invatat si de facut, insa rabdare si pofta de “invatat” am.
    legat de imaginea de la articol, sunt unii bloggeri carora nici macar numele nu-l stim, ci doar nickname-ul. asa ca fara nume, fara identitate si cu atat mai putin povestea din spatele lor. Eu am ales sa stau cat de cat in umbra nickname-ului, si ma bucur enorm cand vin oameni la mine pe blog cautand pe google “smiley_tgv”.

  4. Imi place blogul meu, desi uneori postez si gandurile altora. Cred ca important este ca tot ce scriu acolo imi place si ma reprezinta.
    Am observat si eu bloguri oarecum lipsite de continut care au multe filmulete gen Youtube, insa in general le ignor.

  5. Nu numai că-mi place, dar îmi ador blogul. Legat de întrebarea: “Mi se pare doar mie sau unele bloguri seamănă foarte mult între ele?”, NU, nu ți se pare, ci chiar așa este. Nu zice nimeni să nu pui o poză cu un mesaj sau un video, dar nu transforma asta într-o obișnuință la ordinea zilei…Ca și conținut, sunt adepta textului gândit, a descrierii situațiilor care apar zi de zi, a expunerii părerilor personale și conținutului blogului meu susuține ceea ce tocmai am spus. Dacă un blog, fie că este la început sau nu, se transformă într-o expunere de poze și video-uri, sorry, dar eu una nu prea îl mai accesez.

  6. Daca nu ne-am adora blogul probabil ar muri la un moment dat din lipsa de idei si din lipsa de pasiune.Din proprie experienta stiu ca un blog nu poate fi scris in sila pentru ca nu-ti vin cuvintele.Am mai observat o tendinta in bloguri…aceea cu video-urile de youtube si atat.Gen…un titlu,un video de pe youtube,apoi iar titlu,iar video de pe youtube si tot asa.Fara nici o impresie nimic.La fel,nu-mi plac chestiile luate din stanga si din dreapta acolo…aruncate la gramada si atat. Cred ca mi-am inceput blogul pentru ca aveam ceva de spus,de transmis si atata timp cat viata ofera teme atat de vaste am zis…de ce nu?!Pana la urma diferentele de opinie fac blogosfera mai diversa,nu diferenta de videoclipuri de pe youtube sau imagini de pe google si lucrul ala trebuie pastrat,inainte de toate.

  7. Fiecare cu ce-i place inimii! Daca cineva este pasionat de quotes si picture quotes ( cum sunt eu de exemplu ) si mai ales se regaseste in ceea ce scrie ( romana, engleza, maghiara etc. ) le va pune in primul rand pentru EI ( sunt care pun pentru altii desi habar n-au ce INSEAMNA ceea ce-au scris ). Eu personal in multe ma regasesc si daca le (ma) repet si daca ” expun ” mai multe intr-o zi e pentru c-asta am vrut in ziua respectiva, ca-s chestii ce ATUNCI ma reprezinta.Nu pentru vizite nu pentru altii!
    Asa cum tu de-ai sa simti nevoia, de-ai avea chef sa pui 5 poze intr-un articol cu sau fara mesaj, asa si altii. Asa pui ” Thoughts for every day “in romana, engleza etc. pentru ca asa vrei, asa si altii si exemple sunt cu duiumul!E ok sa tinem cont si de ce vor ceilalti, sa te gandesti c-ajungi sa-i plictisesti cu aceeasi treaba, insa daca tii cont mai mult de ei decat de tine .. atunci blogul nu te mai reprezinta pe TINE.
    Ne-am facut un obicei prost, de-a ne contrazice in multe, de-a spune altora sa nu faca ce noi facem.🙂
    Stii ca te citesc de mai bine de un an si ceva, de pe vremea cand cei care-ti comenteaza acum nici nu erau si aveai N poze, N fraze in engleza etc. Ca trecem cu timpul la altele, ca ne maturizam asta e alta treaba dar TOTI facem ce spunem altora sa NU faca!
    Dar hai intai sa facem NOI si apoi sa spunem altora.

    • Si eu am Thoughts for every day, asa cum am imagini la fiecare post, dar asta nu inseamna ca fac doar asta- am formatul acesta al bloggului de la inceput.
      M-am referit la cei care pun 10 imagini si un text si n-am scris postul ca sa le spun altora ce sa faca, ci ca sa spun ce nu-mi place la anumite bloguri si ce apreciez la altele- asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca ca mine. Era doar o parere.

        • Era o sugerare despre faptul ca poti scrie despre orice, de aceea am si dat exemplele alea.
          Unii nu fac decat sa preia info de colo/colo si sa le noteze pe blog, cand ar putea scrie ceva personal.

        • sa presupunem ca ar face asta… de ce ar face asta? de ce si-ar da ea reteta ei (dupa care ei ii merge bine) pe mana tuturor?
          si cum ar putea sa impuna?
          fiecare citeste si intelege cum poate. cum ar putea ea sa-mi impuna mie sau altora sa fac/facem ceva?citesc sfatul, il analizez si apoi daca eu cred ca e valoros il respect, daca nu, il ignor si trec mai departe.

  8. Ah si da, imi place blogul meu pentru ca ma reprezinta,imi place astrologia, tot ce tine de zodii, imi plac glumele/bancurile pentru ca-s o persoana cu-n simt al umorului dezvoltat ( remember cat radeam noi? ) , imi plac pozele, imi place sa gatesc etc.
    Atat timp cat nu ajung sa fiu falsa si ipocrita ,ma plac.🙂

  9. in primul rand multumesc🙂.Eu incerc sa scriu cat de mult din experientele de viata,despre iubire,prietenie etc.Eu nu pun niciodata un citat pe blog daca nu m-am regasit in el..Daca nu m-a influientat.🙂.Cu totii avem zeci si sute de genuri de articole, diferite,mai bune sau mai rele..Nu conteaza cate vizete ai sau pe ce loc esti in topul x..Pentru mine conteaza sa SCRIU.Este un mod de relaxare,de socializare si perfect pentru a aduna cunostinte noi..Dar,in fiecare articol e bine sa punem o mica mica parte din noi..Asa vor deveni speciale.Asa o melodie sau o imagine “obisnuita” pentru unii, pentru altii reprezinta o amintire pretioasa,un gand..:)..Si tocmai de aceea imi place blog-ul meu,imi place in general blogging-ul..Si nu cred ca ma voi opri din scris vreodata🙂😀..Si asa le urez succes tuturor blogerilor🙂

  10. Cred că dacă nu îi place cuiva blogul lui are 2 opțiuni: să facă ceva să îl schimbe sau să îl închidă😀 Mie unul îmi place al meu. De câțiva ani o mare categorie a blogărilor pur și simplu scriu numai de știri. Eu unul nu agreez curentul ăsta. Okay, dacă ești jurnalist sau îți desfășori activitatea în domeniul mass-media, politic, etc înțeleg, dar dacă tu ești un student elev sau lucrezi în alt domeniu…care-i rostul? Nu e clar că mai repede aflu de la tv? :)))

  11. Clar ca imi place. De ce mi-as mai scrie parerile sau gandurile acolo daca nu mi-ar placea? Am avut mai multe tentative de a-mi crea blog, si primele doua au esuat din lipsa de pasiune sau inspiratie. Stii cum se zice: a treia oara e cu noroc. Asa a fost si la mine. Acum parca imi vin zeci de idei sa scriu pe blog. Ma bucur ca se intampla acest lucru pentru ca mi-am creat un hobby.
    Frumoasa postare. :]

  12. Nu mi place postarea asta.Mi se pare ca ne vorbesti de sus.Sincer,ai uitat de unde ai plecat.Nu mi place cand impui reguli pe care ar trebui sa le urmeze cei ce au bloguri.

      • Cred ca a spus mult “reguli” si n-am sa vorbesc in numele lui.
        Eu ziceam ca suna a impus faptul ca spui ” FACETI, SCRIETI ” etc. si nu numai in postul asta, ce nu neaparat suna a sfatuit ci a impus. N-ai cum sa-i spui cuiva ce sa scrie/faca cand el nu vrea sau nu i se pliaza blogul pe acel lucru de care-i zici!
        E o diferenta intre :” incercati sa faceti… , incercati sa scrieti, va sfatuiesti sa faceti ” si: ” scrieti, faceti “. Intelegi tu ce vreau sa spun!

  13. Acum nu imi place asa mult, pentru ca l-am cam lasat de izbeliste. La inceput scriam tot felul de povestioare personale si eram tare incantata. Sper sa imi revin curand. Imi place initiativa, imi prind si mie bine niste sfaturi. De cand am inceput sa citesc blogul tau , ma simt tare bine. Imi da o stare nemaipomenita🙂 Have a nice day!

  14. Si mie imi place blogul meu, de aceea si scriu pe el. Si tocmai ceea ce spui tu am incercat sa evit, postarea prea multor clipuri de pe youtube sau prea multor poze, citate (chiar daca imi place sa citesc si sa strang pentru mine astfel de vorbe intelepte) pentru a face loc textului, despre ce ma intereseaza pe mine, ce urmaresc eu sau cateodata, ce se intampla in orasul meu.
    Poate ca m-am gandit prea des la cititorii pe care ii am sau pe care mi i-am dorit, incat unele lucruri nu le-am scris, fiindca m-am gandit ca nu i-ar putea interesa. Dar daca pe mine ma pasioneaza sau imi face placere ceva, de ce sa nu spun asta si altora?
    De asta dar nu numai de asta, imi place si blogul tau pentru ca dai frau liber gandurilor, emotiilor, preocuparilor etc.
    Si uite cum articolul tau m-a determinat sa-mi deschid sufletul cum n-am facut-o nici la mine pe blog. Poate e bine ca am procedat asa.

  15. Dacă mă apuc eu să scriu despre menstruaţie, o să-ţi vină să plângi. Aşa că mai bine scriu rar pe blog şi cu asta basta.
    În loc să aberezi, scrii din când în când, dar încerci s-o faci cu cap.

    Ah, şi ca să nu uit, da, îmi place blogul meu. Aşa cum e el, amărât, prăpădit, e al meu.

    PS: şi pozele îţi aduc vizitatori, dar doar dacă sunt taguite corespunzător.

  16. Sincer? Eu mi-am deschis blog pentru a-mi pune poze pe el. Pentru ca asa vroiam eu. Acum m-am mutat si am ramas fara ele… 😦😦

  17. fiecare scrie ce vrea, pentru ca de asta are un blog personal. mai departe daca e interesat de pareile cititorilor tine cont de ei si imbunatateste aspectul si continutul in functie de vizitatorii fideli. imi place blogul meu. si daca tot veni vorba, tie iti place blogul meu?:P

  18. Imi place, normal ca imi place blogul meu… ce nu mi-ar place la el?
    Intotdeauna a fost un loc in care imi pot exprima ideile, gandurile, pot impartasi, cu eventuali (!) vizitatori, o imagine, un citat, o idee…
    Sunt multe chestii pe care un blog le poate “gazdui”, ca sa zicem asa…

    Dar, Grapefruits draga… Blogul nu tine numai de trafic (“Zecile de imagini n-o să îţi aducă vizite, pentru că n-ai informaţie generatoare de căutări. “) si de relevanta in cautari. Blogul isi are esenta in ideile si trairile tale (in opinia mea). Fie ca pun o imagine, fie ca pun un citat, la momentul acela, ma reprezinta. Ma uit peste postari mai vechi, si imi amintesc cu drag, ce am simtit, atunci cand am scris aia sau aia…

    Blogul nu ar trebui scris pentru altii, ci ar trebui scris pentru noi.

  19. Fără nici un dubiu: îmi plac blogurile mele. Toate cinci. Plus cel de mediu, pe care îl gestionez. Îmi plac şi cele cinci ale “ucenicilor” pe care îi îndrum pe calea blogorelii.
    Îmi plac toate, chiar dacă, fiecăruia, i-aş putea găsi sumedenie de hibe. Dar, le îndrptăm, pe rând, pe toate. Şi … vor apărea altele.
    Prin definiţie, blogul înseamnă două lucruri minunate: ai şansa să discuţi cu tine şi cu alţii!

  20. Îmi place ce scriu si palpit la fiecare postare.As fi scris oriunde cand am început, s-a întamplat sa fie blogul pe-aproape…
    Eu nu stiu cat am sa mai scriu pentru ca simt ca o fac din ce în ce mai putin pentru mine si din ce în ce mai mult pentru altii.Dar sunt multi adolescenti talentati peste care ar fi pacat sa se astearna praful.
    Felicitari pentru cum gandesti mi se pare ciudat sa-ti spun, dar îti multumesc din suflet pentru încurajari!

  21. Multumesc mult, si mie mi-esti tare draga >:D<!
    Imaginile cu citate imi par asa de frumoase, dar trebuie insotite de text, musai musai, daca blogul nu e de fotografie :)! Mi-ai inseninat ziua!

  22. Cred ca e pe sistemul ‘Daca nu-ti place, nu citesti’. Fiecare scrie ce vrea, cat vrea, cum vrea. Da, am dat si eu peste muuuulte bloguri cu un continut ‘total pe langa’ in care erau descrise evenimente gen ‘am mers la scoala, am dat un test, am venit acasa’ pana in cele mai mici detalii. Pe unele exprimarea era atat de ‘alandala’, incat nu-ti dai seama care-i inceputul, care-i sfarsitul si care e ideea articolului. Si da, iti irita putin retina, dar asta nu inseamna ca trebuie bagat in seama chiar orice.

    In ceea ce priveste blogurile pline de citate… N-am de unde sa stiu daca persoana respectiva a trecut sau nu prin anumite momente care au determinat-o sa posteze acea fotografie (+citat). Vizual vorbind sunt okay postarile de acest gen si n-am nimic impotriva.

    P.S. Da, imi place blogul meu😀

Împarte o felie de grapefruit :)

