Mi-e dor

Mi-e dor, îngrozitor de tare, de mama…

28 thoughts on “Mi-e dor

  1. Cu cat ii duci mai mult dorul,cu atat o sa te bucuri mai mult cand o sa va intalniti. E mai rau cand iti e dor de cineva si stii ca nu o sa mai revezi niciodata persoana respectiva. O sa fie bine:)

  2. Slavă cerului, am ambii părinţi. Sunt oare nesimţit de nu mi-ar fi dor de ei, nici după luni bune de absenţă?

  3. frumoasa melodie a pus Anonim…. am plans cand am ascultato…
    maine e ziua mamei mele… face frumoasa varsta de 40 de ani… si o iubesc. si de multe ori imi e dor de ea, desi poate e langa mine si nu o vad. si vice versa.

  4. Si mie imi este foarte dor de MAMA. care m-a parasit acum 9 luni. Acum 2 ani a plecat tata. Doare foarte tare. Va iubesc dragii mei.

Împarte o felie de grapefruit :)

