“- Mami, nu-mi place dădaca!”

Suzy, colega din Ungaria, locuieşte la o familie de englezi şi are grijă de cei doi băieţi ai familiei- contra cost. Din câte am înţeles, îşi fac zile fripte unul altuia, dar nu prea au încontro. Necazul copiilor- calculatorul. Suzy a noastră trebuie să hotărască când se dă shut down- iar pentru asta, a devenit inamicul numărul 1.

Cred că din cauza asta aş prefera să am şi eu dădacă- ca să nu mă urască pe mine copiii când le sting calculatorul. Săraca Suzy, pe de altă parte, i-ar lăsa non-stop să se joace, aşa având şi ea timp liber şi linişte. Zilele trecute, cică, unul din băieţi a scris o scrisoare şi a lăsat-o pe masă- pentru părinţi. Îşi exprima dezamăgire şi dorinţa ca babysitterul să fie concediat imediat, fără drept de apel.

M-a amuzat diplomaţia gestului- trecut tot pe hârtie, cu dată şi semnătură, nu cumva să se desconsidere😆 Mi se pare corect- din moment ce copilul îşi petrece timpul cu dădaca- ar trebui să aibă un cuvânt de spus, mai ales când aceasta joacă după reguli neplăcute!

[Poza: cafepress]

27 thoughts on ““- Mami, nu-mi place dădaca!”

  1. Decat sa-l las in grija unei dadace mai bine il cresc singura doar eu il fac,eu il cresc. Cine stie daca sta in grija unei alte femei o va considera pe ea mai mult mama decat pe mine si nu as vrea sa se indeparteze de mine,sa devin o straina.

      • Eu zic [,] ca decat sa-l las cu o straina mai bine cu un membru al familiei,o ruda ceva…daca jobul m-ar priva de bucuria de a-mi vede copilul crescand,cel putin in primii ani ai lui,as renunta in ce sens m-as duce totusi dupa 1 an sau 2 dar nu as face ceva ce mi-ar ocupa tot timpul,as gasi ceva care sa imi fie bine…

        • Este important sa stii sa iti alegi o bona. Cat despre rude… De curand am vazut o scena ce m-a socat pe mine si pe sotul meu, eram in vizita la un prieten de al lui Matei si cel mic l-a impins dar nu cu rautate, Matei a cazut dar nu s-a lovit. NImeni nu l-a acuzat pe cel mic eu tocmai incercam sa le atrag atentia la amandoi ca nu este un joc bun ca se pot lovi. Bunica care statea cu noi pentru ca mam a fost nevoita sa plece pentru putin timp l-a luat si l-a batut . A fost o scena care m-a traumatizat. Nu pot sa cred ca il iubeste pe nopot, nu dupa episodul asta. Binainteles ca nu a recunoscut ca l-a batut pe copil si a incercat sa spuna cat de rau a fost el. Groaznic

  2. Deci mai speriat cand mi-am vazut numele scris acolo in articol :)) Am zis “ce am facut frate aseara de nu-mi mai aduc aminte si scriu oamenii de mine?” :)))

  3. sa speram ca Suzy nu va fi concediata😦 mai tarziu vor realiza ca le-a prins bine instructia cu dadaca. In viata nu obtii mereu ceea ce-ti doresti si nici nu ai de-a face numai cu persoane dragute

  4. Ce 1 februarie plin ai avut!
    Întrebai, printre altele “Ce faci când ţi-e dor de cineva pe care ai crezut că n-ai vrea să-l mai vezi niciodată?”
    Nu există reţetă pentru aşa ceva, dar… de ce să nu-ţi permiţi să revezi de dor pe cineva…? Fiindcă “ai crezut” ceva care poate că nu-i chiar aşa… de-aia? În plus, vezi tu, în viaţă chiar trebuie să cântăreşti bine când foloseşti “niciodată”… vorba englezului…
    şi: dacă dorul e al tău şi vrei ca tu să vezi, nu poţi oare să o faci fără să fii văzută? … dar doar asta vrei… de dor?

    • Te referi la posturi?
      Postul nu era despre mine, ci despre o prietenă. Mie când mi-e dor- acţionez, indiferent de consecinţe. Sunt sentimentele mele si nu le ascund.

  5. Nu cred ca este corect pentru dadaca si pentru copil sa se puna totul in carca dadacei. Eu sunt o fosta dadaca si regulile erau impuse de parinti eu doar le respectam. Ddaca nu este parinte ea trebuie sa fie asistenta parintilor. Altfel atunci cand ea nu va mai fi parintele nu va mai avea nici un fel de autoritate. Sunt prea multe lucruri pe care as putea sa le spun. Le veti citi cei interesti in Jurnalul de Bona pe care m-am hotarat sa il fac dar inca nu am avut timp pentru a scrie. Imi trebuie o bona🙂🙂🙂

  6. @Daniela : Nu toata lumea e la fel😛 La mine in familie,rudele mele nu obisnuiesc sa pedepseasca astfel un copil.Nici eu n-as face-o.

  7. chiar daca ti-e dor de cineva, dor de nu mai poti, daca acel om e rau mai bine iti infranezi dorul; odata si odata va trece – nimic nu e permanent in lumea asta

Împarte o felie de grapefruit :)

