Filmul: The tourist

Îl aştept din noiembrie, cuminte, curioasă, sigură pe efectul Angelina- Johnny Deep şi sfârşesc prin a respira uşurată că există torrente de unde se poate lua gratuit, fără a plăti la cinematograf- unde te chinui să rămâi până la capăt, căci acasă adormi sigur.

Nu ştiu dacă m-am aşteptat la prea mult, dar după 10 minute de film, îţi dai seama ce şi cum, prevestind finalul în proporţie de 80%. Un alt motiv pentru care nu mi-a plăcut: mutra Angelinei- de femeie super frumoasă şi încrezută pe toată durata filmului- ţi se acreşte de ea- aşa cum a fost şi în Salt. Am înţeles, e frumoasă- nu trebuie să se forţeze nota. Fără să mai bat apa în piuă- NU MI-A PLĂCUT, NU-L RECOMAND.

31 thoughts on “Filmul: The tourist

  1. Sa vezi acum “Vaaai, nu ti-a placut The Tourist? :O” :)) Nu l-am vazut, deci nu stiu.😛 Si nici nu ma prea bate gandul sa-l vad.
    Mie nu-mi place Angelina deloooc, insa filmul Changeling mi-a placut, spre exemplu.
    Nu-mi place nici Johnny Depp [apaai acuma sa vezi “Nu-ti place Johnny Depp? :O :O :O” :))], efectiv nu e genul meu de barbat, de om, de nimic. Da’ mi-a placut Don Juan de Marco.😛

  2. Mda, nu l-am vazut dar am auzit numai critici negative despre el incat parca n-as mai vrea sa-l vad.Imi place Johnny Deep, a avut filme bune pe care le-am vazut cu placere dar parca asta nu-l caracterizeaza deloc…

  3. Eu nu pot s-o sufar pe Angelina. Chiar nu stiu ce atata frumusete gasesc barbatii la ea,eu nu vad niciuna…Ca femeie frumoasa (de la noi) eu zic [,] ca e Antonia.De ea da pot spune ca e o femeie frumoasa…[stiu ca am fost pe langa subiectul articolului,sorry] bine ca joaca Jhonny Depp😛
    O sa vad si eu trailer-ul totusi😉

  4. Roxana….in sfarsit gasesc pe cineva care e de acord cu mine. Nici mie nu imi place Angelia Jolie si nici nu vad in ea o frumusete nemaipomenita.
    Prin urmare, Grapes, mie nu imi place de Angelina Jolie….nu cred sa fi vazut vreun film cu ea :))) Sa inteleg ca nu are sens sa ma uit la film?

  5. Si eu il asteptam cu nerabdare, dar cineva care l-a vazut deja, mi-a spus la fel, ca a ramas profund dezamagit. Asa ca mi-a pierit cheful. Nici eu nu ma mai uit.

  6. mie chiar imi place de angelina jolie, chiar daca e un pic increzuta, iar pentru johnny depp am un loc cald in inima pentru toate filmele pe care le-a facut cu timburton. Dar turistul….eh

  7. Am încredere în gustul tău așa că nu mă chinui să-l descarc :)) Dacă tot suntem la capitolul NU RECOMAND, am văzut și eu vreo 2 filme cu care mi-am pierdut pur și simplu timpul și vi le spun și vouă ca nu cumva să vi-l pierdeți și voi.
    Blindness (2008) și Bringing Out the Dead (1999).

  8. in general angelina e umpic prea increzatoare…am citit pe undeva ca i se oferise ocazia sa joace in james bond si a spus ca accepta doar daca i se ofera rolul principal….

  9. Și eu vreau să-l văd ( aștept torenții, desigur, nu stau să dau bani pe el😛 ), dar numai ca să spun că nu-mi place ! :))))😛
    ( nici mie nu mi se pare cine știe ce Angelica )

  10. Nu mi-a placut niciodata de ea, nu am considerat-o o femeie extrem de frumoasa ( asa cum o vad altii ), nici o actrita exceptionala iar filmul asta nici mie nu mi-a placut. Ma asteptam la mai mult, am primit mult prea putin!

  11. eu astept inca milionul.tocmai manc grpfruit. n-o sa mai ai cu ce scrie.

  12. Nu stiu cum, da’ mie tocmai de-aia mi-a placut Angelica: frumoasa, serioasa, superioara… In rest, nu ma dau in vant dupa ea, ca se dau altii destul.🙂
    Nu e unul de nota mare, insa filmul asta nici nu are cine stie ce pretentii de capodopera. Daca-l pui pe langa alte blockbustere facute in 2010, asta-i parfum!🙂

  13. nici mie nu mi-a placut extraordinar de mult filmul.M-am dus special la cinema pentru a vedea filmul, si cred ca asteptarile au fost prea mari, scenariul in schimb mi s-a parut interesant.De curand am vazut si Black Swan, nu e un film genial, e chiar mediocru

  14. Impartasesc opinia ta! Si Salt si Turistul au fost 2 filme fff slabe! Si nu inteleg de ce niste actori buni si cunoscuti accepta sa joace in filme din astea de duzina? Aici mai fu cum mai fu, da salt-ul era 90% previzibil…aici macar nu stiai ca ala chiar e alexander…(sau ma rog, nu ma prinsesem io…)!
    In rest insa, si din pacate functioneaza si la mine, nu stiu de ce da oamenii au tendinta de a vedea si filme ff criticate! Crede-ma, dupa ce au citit asta pe blogul tau, unele persoane au zis: BA, N-AM VAZUT FILMU ASTA, SA VDM DACA ARE DREPTATE…e un soi de masochism…la care ader de multe ori…asta e!
    Apropo, oare cum a fost acest film nominalizat la Globurile de Aur??

Împarte o felie de grapefruit :)

